پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۶۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران از مراجعه حضوری به جهت بازدید میدانی از عملیات حسابرسی در استان‌ها خبرداد.

شعار سال:به نقل از پات، بهرنگ رجبی مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از انجام این بازدیدها ضمن بررسی میدانی عملیات حسابرسی سالیانه در زمان مقرر در استان‌ها، افزایش کیفیت گزارشات، بهره‌مندی مدیران از خروجی گزارش و همچنین اتخاذ تصمیمات استراتژیک جهت رفع موانع و چالش های موجود است.
 
وی ضمن اشاره به مقوله آموزش افزود: در این زمینه بر اساس برنامه عملیاتی اتحادیه هر هفته با هماهنگی دفتر کل آموزش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران دوره‌های تخصصی اجرا شده که این مهم براساس فرم‌های ارزشیابی آنلاین در سطح عالی و خیلی خوب بوده است.
 
رجبی در ادامه از ایجاد سامانه جامع آموزش براساس سیاستهای ابلاغی از طرف مدیر کل محترم آموزش در آینده نزدیک خبرداد.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران با بیان این مطلب که اتاق داوری هم ضمن تفاهم نامه با وکلا و قضات مجرب که شناخت کافی از شبکه و تعاونیها دارند خواستار عزم راسخ از طرف شبکه تعاون روستایی جهت ارجاع پرونده های دعاوی و حل اختلاف هستند گفت: این امر ضمن کاهش هزینه، تسریع در احکام داوری را در پی خواهد داشت .
 
رجبی همچنین خاطر نشان کرد: برخی از پرونده ها در جلسات اولیه با کدخدا منشی و بدون صرف هزینه به توافق و تفاهم دوطرف دعوی انجامید که می‌توان گفت فلسفه اصلی داوری در اتحادیه پیروی از همین روال می‌باشد.
 
مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران در خاتمه افزود: طرح جامع نظارت بر شبکه و محصولات کشاورزی پس از بررسی‌های اولیه به مهندس موسوی مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تحویل داده شد که در جلسات پیش رو ضمن رفع ایرادات و ارائه پیشنهادات این طرح اجرایی خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  اگنا، تاریخ انتشار:  26تیر  1400، کدخبر: ، www.agna.ir66634

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین