پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۶۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲
شش شناگر لهستانی که با اشتباه فدراسیون شنای این کشور برای رقابت های المپیک به توکیو فرستاده شده بودند، به خانه بازگشتند.
شعارسال: فدراسیون شنای لهستان پس از بازگرداندن شش شناگر این کشور از رقابت‌های المپیک توکیو، اعتراف کرده است که به اشتباه تعداد بیشتری از سهمیه خود شناگر به رقابت‌های المپیک فرستاده بود و یه همین دلیل مجبور شد تعدادی از آن‌ها را قبل از شروع بازی‌ها به خانه بازگرداند.

گزارش شده است که برخی از شناگران بدشانسی که به اشتباه به توکیو فرستاده شده بودند تهدید کرده اند که از فدراسیون شنای لهستان به دلیل این اشتباه فاحش که در نهایت به قیمت بر باد رفتن رویای این ورزشکاران تمام شد، شکایت خواهند کرد.



یکی از مقامات فدراسیون شنای لهستان در بیانیه‌ای گفت: "می‌خواهم تاسف، غم و اندوه و تلخ‌کامی خود را از وضعیت موجود ابراز کنم. "
 
 
 
فرستادن ورزش‌کاران اشتباهی به المپیک
 

تیم ملی شنای لهستان اعزامی به المپیک ۲۳ شناگر داشت در صورتی که این کشور تنها باید با ۱۷ شناگر در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد.

نام این شش شناگر اکنون منتشر شده است و بدیهی است که همگی آن‌ها به شدت از این اتفاق خشمگین هستند و در شبکه‌های حملات شدیدی به فدراسیون شنای این کشور و بدنه حاکمیت ورزش لهستان کرده اند.

آلیتزیا تورش، شناگری که در المپیک‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ به نمایندگی از لهستان حاضر بود، یکی از ورزشکارانی است که مجبور است به این کشور بازگردد. او در اینستاگرام خود نوشت: "تصور کنید که پنج سال از زندگی خود را فدا می‌کنید و... فداکاری شما کاملاً بر باد می‌رود. "

فرستادن ورزش‌کاران اشتباهی به المپیک


شناگر دیگری نوشته: "این وضعیت عجیب و پوچی است که هرگز نباید اتفاق می‌افتاد. "



دیگری "بی کفایتی" کامل فدراسیون شنای لهستان را به خاطر "سوتفاهم در تفسیر قوانین" مورد انتقاد قرار داد.

 
فرستادن ورزش‌کاران اشتباهی به المپیک


اما شدیدترین برخورد زمانی اتفاق افتاد که تمام شناگران تیم ملی شنای لهستان در نامه‌ای سرگشاده خطاب به فدراسیون شنای این کشور خواستار استعفای رییس و هیئت مدیره این سازمان شدند.



در این نامه آمده است: "اقدامات این سازمان منجر به رویدادی بی سابقه در تاریخ ورزش لهستان شد.

علاوه بر این، شنای لهستان چه در نظر عموم و چه در نظر اسپانسر‌های بالقوه تبدیل به یک جوک مسخره و خنده دار شد و این تاثیر چشمگیری بر روی تمام شناگران ما خواهد داشت.

ما از رییس و کل هیئت مدیره فدراسیون می‌خواهیم که فوراً استعفا دهند. "



باید دید آیا هیئت مدیره هیئت مدیره تن به استعفا خواهد داد؟ قرار است پس از پایان رقابت‌های المپیک اقدامات بیشتری نیز در این زمینه صورت بگیرد.


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ورزش سه، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۶۹۳۳۳/۱، varzesh۳.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین