پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۶۵۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلس راهور تهران بزرگ گفت: در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۰، برای تخلفات حوزه پلاک بالغ بر ۱۵۵ هزار برگه اعمال قانون صادر شده است.
شعار سال: سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: تخلفات رانندگان در حوزه پلاک تنها به مخدوش کردن یا پوشش پلاک خلاصه نمی‌شود، ناخوانا بودن یا نداشتن پلاک و استفاده از پلاک‌های غیرمجاز همه‌شان دست به دست هم می‌دهند که تخلفات مربوط به پلاک شکل بگیرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل پلیس راهور همیشه با خاطیانی که مرتکب چنین تخلفاتی می‌شوند، با جدیت تمام برخورد می‌کند و همچنین این تخلفات از خطوط قرمز پلیس بوده و هست، زیرا ممکن است انجام این کار‌ها عواقب بسیاری بدی برای رانندگان داشته باشد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس هم به صورت فیزیکی در معابر و هم در مانیتورینگ توسط دوربین‌ها، رانندگان را رصد می‌کند تا اعمال قانون صورت گیرد و خودرو به پارکینگ منتقل شود، همچنین راننده هم برابر قانون در مقابل برخی تخلفات دیگر مجرم محسوب می‌شود که ما آن را تحویل مراجع قضایی خواهیم داد.

سرهنگ همه‌خانی یادآور شد: در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۰، برای تخلفات حوزه پلاک بالغ بر ۱۵۵ هزار برگه اعمال قانون صادر شده و این نشان می‌دهد که پلیس به صورت جدی این موضوع را پیگیری کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۸۲۶۵۲۶، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین