پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
تیم فوتبال تراکتور با شاهکار مدیریت این تیم در طول فصل شکستی دیگر را در لیگ برتر متحمل شد. شکستی که هوادارانش به جای شنیدن دلیل آن باید خوشمزگی‌های فیروز کریمی و دل پیچه و برون روی او را تحمل کنند!
شعارسال: تراکتور در ادامه فصل ناموفق خود با نتیجه ۳-۱ مقابل پرسپولیس شکست خورد. باخت مقابل سرخپوشان پیش از این باعث از دست رفتن سوپرجام شده بود و حالا تراکتور حتی شانس چندانی برای قرار گرفتن در رتبه پنجم جدول هم ندارد.

اما فیروز کریمی که معلوم نیست با چه حساب و کتابی به نیمکت این تیم پرطرفدار لیگ برتری راه پیدا کرده به جای توضیح فنی که چرا تیمش برد ۱-۰ را با باخت ۳-۱ عوض کرده به شوخی‌های همیشگی اش پرداخت و عنوان کرد که دچار دل پیچه و بیرون روی شده و سازمان لیگ اگر سرمربیان را مجبور می‌کند که در هر شرایطی در نشست حاضر شوند، باید برای آن‌ها پوشک هم سفارش دهد!
 

علت باخت تراکتور دل پیچه‌ی فیروز کریمی
 
فیروز کریمی از نظر فنی در فوتبال ایران تمام شده است. شاید زمانی مزه پرانی هایش یکی از سوژه‌های اصلی آیتم طنز برنامه نود بود، اما او به معنای واقعی کلمه چیزی در چنته ندارد و مشخص نیست مدیریت باشگاه تراکتور چگونه سرنوشت تیمی که قلب چند میلیون هوادار به آن وابسته است را این گونه به بازی می‌گیرد تا آن‌ها به جای پاسخ شنیدن از مسئول فنی تیم درباره شکم روش او بخوانند و بشنوند!

کریمی اخیرا شوخی را از فاز طنز مودبانه به شوخی‌های ناپسند و چندش اور تبدیل کرده است. چندی پیش او در برنامه‌ای که مهمان حامد اهنگی بود شوخی زشتی با معلولان انجام داد و حالا هم این گونه در مقابل چندین خبرنگار بی ادبی می‌کند. بدتر از شوخی‌های نابجا و بی مزه کریمی خنده اطرافیان است که او را به ادامه این مسیر بیهوده تشویق می‌کند.


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جی پلاس، تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۵۱۸۳۶۸، www.jamaran.news

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین