پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
مدیرعامل یکتانت معتقد است که اجرا شدن طرح مجلس برای محدود کردن فضای مجازی آسیب جدی به کسب‌وکار‌های اینترنتی وارد می‌شود.
شعار سال: پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت در راستای تعهد به شفافیت بازار تبلیغات آنلاین، روز شنبه دو مرداد، گزارش سال ۱۳۹۹ خود را منتشر کرد.در این خصوص نشست خبری خود را به صورت مجازی برگزار کرد.

در بخش نخست این نشست، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت به ارائه توضیحاتی در خصوص گزارش سالانه و وضعیت کنونی شرکت پرداختند.

در ادامه سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت در پاسخ درباره طرح مجلس برای ایجاد محدودیت در فضای مجازی گفت: «طرح صیانت از حقوق کاربران طرحی است که این مدت باعث اعتراض افراد زیادی از جمله کاربران فضای مجازی شده است و قطعا با اجرایی شدن این طرح به این شکلی که مطرح شده آسیب جدی‌ای به کسب و کار‌های اینترنتی وارد شود.».

اما او معتقد است که، چون هنوز جزییات این طرح و نحوه اجرای ان را نمی‌دانیم نمی‌توانیم درباره شرایط اعمال این موضوع اظهار نظر کنیم.

مومنی درباره نحوه اجرای این طرح ادامه داد: «فکر می‌کنم مانند طرح رمز یکبار مصرف که همه نگران کسب و کار‌ها بودند باشد. در ابتدای اجرایی شدن آن طرح نیز همه ما احساس نگرانی می‌کردیم، اما پس از اعمال آن در جریان کار قرار گرفتیم.»

جزییات صیانت از حقوق کاربران معلوم نیست

مدیرعامل یکتانت درباره تاثیر این طرح روی کسب و کار‌ها گفت: «چون ما نمی‌دانیم که طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی قرار است با چه جزییاتی اجرا شود. اگر با همین پیش فرض پیش برویم قطعا بیش از ۵۰ درصد کسب و کار‌ها از رونق می‌افتد یا تعطیل می‌شوند. طبیعتا این موضوع روی یکتانت هم تاثیرگذار است.»

او در ادامه گفت: «اگر این طرح به‌گونه‌ای باشد که به کسب و کار‌ها آسیبی وارد کند، طبیعتا مشکلات اقتصادی هم پیش می‌آید. حتی باعث تزریق ناامیدی به جامعه می‌شود. باید دید که طرح به چه صورت قابل اجرا است و امیدواریم که آسیب رسان نباشد.»


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۶۶۲۴۰، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین