پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۳۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
بهزاد کاویانی و مهدی توتونچی هم بعد از شکست حسابی از خجالت کیمیا علیزاده درآمدند و او را بی‌وطن، عامل دست بیگانه و به باد دهنده مالیات مردم ایران نامیدند.
شعار سال: تخریب کیمیا علیزاده در تلویزیون و پیش از رقابتش با ناهید کیانی در چهار مرحله شکل گرفت؛ با دو آیتم، صحبت‌های نه‌چندان کارشناسانه و البته یک گزارش جنجالی از بازی این دو هم‌تیمی قدیمی.

کمیته بین‌المللی المپیک دوستی «خاله‌خرسه» را رقم زده و جدول را به گونه‌ای سیاسی در این گروه ترسیم کرده تا ناهید کیانی به کیمیا علیزاده برخورد کند.

در آیتمی که از پیشرفت ورزش بعد از انقلاب پخش شد اسم «کیمیا علیزاده» سانسور شد و فقط به گفتن این جمله بسنده شد که طلسم کسب مدال در المپیک برای زنان ورزشکار ایران به دست ورزش تکواندو (!) شکسته شد.

بهزاد کاویانی و مهدی توتونچی هم بعد از شکست حسابی از خجالت کیمیا علیزاده درآمدند و او را بی‌وطن، عامل دست بیگانه و به باد دهنده مالبات مردم ایران نامیدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نامه نیوز، تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۶۵۵۱، www.namehnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین