پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد فدراسیون فوتبال کره شمالی از حضور تیم ملی این کشور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ آسیا در ازبکستان انصراف داد.
شعارسال:سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد فدراسیون فوتبال کره شمالی از حضور تیم ملی این کشور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ آسیا در ازبکستان انصراف داد.

بدین ترتیب گروه K این رقابت با دو تیم ژاپن و کامبوج باقی می‌ماند که AFC برای ایجاد توازن و برقراری عدالت قصد دارد از گروه G تا J مسابقات قرعه کشی مجدد می‌کند تا یک تیم را به عنوان تیم سوم گروه K به جای کره شمالی انتخاب کند.
 

کره شمالی از حضور تیم ملی کشورش در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ آسیا انصراف داد
 
بدین ترتیب ۸ تیمی که مجدد قرعه کشی می‌شوند تا جانشین کره شمالی در گروه K انتخاب شود به شرح زیر است: از گروه G چین و برونئی، از گروه H تیمور شرقی و فلیپین، از گروه I میانمار و هنگ کنگ و از گروه J مالزی و لائوس.

بدین ترتیب انصراف کره شمالی به گروه تیم ملی کشورمان یعنی گروه B آسیبی نرساند و گروه ایران به شکل سابق با حضور تاجیکستان، لبنان و نپال باقی می‌ماند.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۶۳۰۳۴۴، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین