پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
شمس احسان عضو شورای شهر از آقای زاکانی سوال کرد: با توجه به اینکه برنامه جامعی مد نظر دارید و ارائه نمودید، سوال اول من این است که رویکرد عملی شما برای شفاف‌سازی امور مالی شهرداری تهران، درآمد‌ها و هزینه‌ها، بدهی‌های مانده از سابق و ضمانت عملیاتی شما برای این موضوع چگونه خواهد بود.

شعار سال:  یک عضو شورای شهر سوالاتی درباره شفاف‌سازی در امور مالی شهرداری از شهردار تهران پرسید.
 
 شمس احسان عضو شورای شهر در صحن شورا ضمن تبریک روز خبرنگار به حاضران، بیان کرد: حضور خبرنگاران فرصتی است برای تغییر اصلاح و شفاف سازی در امور، بنده سه سوال از آقای زاکانی دارم که بیان می‌کنم؛  با توجه به اینکه برنامه جامعی مد نظر دارید و ارائه نمودید، سوال اول من این است که رویکرد عملی شما برای شفاف‌سازی امور مالی شهرداری تهران، درآمدها و هزینه‌ها، بدهی‌های مانده از سابق و ضمانت عملیاتی شما برای این موضوع چگونه خواهد بود.
 
وی ادامه داد: در خصوص ایجاد تحول در مدیریت بدنه‌ی شهرداری و ساختار نیروی انسانی و با توجه به اینکه حوزه‌ی معاونت شهرداری تهران در این یک الی دو ماه اخیر ادغام شده است، مطرح بفرمایید که برای این موضوع چه راهکار و برنامه‌ای را مد نظر دارید، به این علت که یکی از نگرانی‌های پرسنل و بدنه‌ی شهرداری است و مرتب از ما تقاضا دارند، لطفا دیدگاهتان را نسبت به این موضوع بفرمایید.
 
احسان افزود: موضوع بعد که مد نظر است در مورد شرایط رفاهی پرسنل، حقوق و مزایای و مشکلاتی در مورد تعاونی مسکن مناطق و سازمان‌ها است که اگر برنامه‌ای مد نظر دارید بفرمایید و اینکه چه اقدامی را به صورت عاجل و فوری پیشنهاد دارید.
 
وی گفت: همچنین در ساختار صحبت‌های خانوم معدنی پور و خانم نجفی با توجه به اینکه در دوره ۱۲ ساله‌ی دکتر آقای قالیباف ساختار حوزه زنان به یک اقدام موثر و نزدیک به شرایط تکریم حوزه بانوان و ارتقاء سطح حوزه زنان نزدیک شده بوده است، در این چهار ساله، دوره‌ی مدیریتی این ساختار کم شده و کاهش پیدا کرده است برنامه شما برای این موضوع چگونه است.
 
احسان ادامه داد: آخرین موضوع در مورد حرکت به سمت علم روز و ارتقاء دادن تهران در حوزه شهر هوشمند چه برنامه‌ای مد نظر است، همچنین در حوزه آسیب‌های اجتماعی با توجه به اینکه ما در حوزه‌های مختلف آسیب اجتماعی با گروه کودکان کار، معتادین متجاهر، زنان سرپرست خانوار مواجه هستیم که جزو گروه‌های در معرض آسیب محسوب می‌شوند. در این دوره مدیریتی ساختارهایی را که برای وضعیت جمع‌آوری این گروه هدف بوده، بهسازی و بازتوانی روانی و اجتماعی این گروه، هدف نبوده یا رویکردی را که برای آن لازم بوده در آن جهت اقدامی صورت نگرفته شما در مورد این موضوع و نگاه عملیاتی تان توضیح بفرمایید.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  17 مرداد   1400، کدخبر: 1115378، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین