پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۲۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
پیشکسوت فوتبال استان قم گفت: نهاد‌های نظارتی اجازه ندهند برخی افراد اقدام به مهندسی انتخابات هیئت فوتبال استان قم نمایند.
شعار سال: پیشکسوت فوتبال استان قم گفت: نهاد‌های نظارتی اجازه ندهند برخی افراد اقدام به مهندسی انتخابات هیئت فوتبال استان قم نمایند.

مهدی رضایی‌نژاد با اشاره به مجمع انتخابات هیئت فوتبال قم که قرار است فردا ۱۹ مردادماه برگزار شود اظهارداشت: متاسفانه برخی افراد صاحب رای در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم بر اساس شایسته سالاری انتخاب نشده اند و این موضوع شائبه برانگیز است و برخی از اهالی فوتبال معتقد هستند افرادی پشت صحنه درانتخاب این افراد موثر بوده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه دکتر باقری و مجتبی رمضان بیگی که خود از مدیران شایسته میباشند از جمله نفراتی هستند که میتوانند چرخ‌های زنگ زده فوتبال قم را صیقل داده و فوتبال قم را در جاده پیشرفت قرار دهند، اما بعضی از تحرکات انجام گرفته اینطور نشان می‌دهد که نفری جز این عزیزان با رای منتخب فوتبالسیت‌های مجمع بر کرسی ریاست خواهد نشست که اگر چنین باشد مسیر نادرستی را برای فوتبال قم ترسیم نموده‌ایم.

پیشکسوت فوتبال استان قم تصریح کرد: اهالی فوتبال می‌بایستی به هوش باشند و از بهترین ظرفیت‌ها برای نشاندن فردی بر کرسی ریاست فوتبال قم استفاده نمایند عزیزانی که در دوران فوتبالی و مدیریتی خود سرآمد بودند و می‌توانند با درایت و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود فوتبال قم را به ساحل نجات رهنمون سازند.
رضایی نژاد خاطرنشان کرد:وظیفه من به عنوان کسی که بیش از سی سال در این فوتبال خاک خورده است ایجاب می‌نماید که هشدار لازم را به مسئولان در این زمینه بدهم و در آخر امید دارم که انتخابات در نهایت شفافیت و به دور از هیچ گونه شائبه و حاشیه‌ای و مطابق قانون برگزار گردد تا فوتبالیست‌های قم بتوانند از داشتن یک فرمانده لایق در بدنه خود بهره‌مند گردند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از قم نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
اگر انتخابات بصورت شفاف صورت بگیرد افراد لایق به روی کار می‌آیند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
فوتبال قم با مدیریت درست میتواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین