پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
«ضمیر کابلوف»، رئیس دپارتمان دوم امور آسیای وزارت امور خارجه این کشور امروز (جمعه) اعلام کرد که افغانستان از کشورش درخواست کرده تا بالگرد‌های تهاجمی در اختیار آن بگذارد با این حال تاکنون هیچ گونه مذاکرات مفصلی در رابطه با این مسئله انجام نشده است.

شعار سال:یک مقام وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که کشورش در حال بررسی درخواست دولت افغانستان برای خرید بالگردهای جنگی می باشد.
 
به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «ضمیر کابلوف»، رئیس دپارتمان دوم امور آسیای وزارت امور خارجه این کشور امروز (جمعه) اعلام کرد که افغانستان از کشورش درخواست کرده تا بالگردهای تهاجمی در اختیار آن بگذارد با این حال تاکنون هیچ گونه مذاکرات مفصلی در رابطه با این مسئله انجام نشده است.
 
کابلوف که نماینده ویژه «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری روسیه در امور افغانستان نیز هست، در این باره اظهار داشت: هیچ مذاکراتی در این باره در جریان نیست؛ افغانستان درخواستی در این رابطه ارائه داده که در دست بررسی است.
 
این در حالی است که «محمد حنیف اتمر»، وزیر امور خارجه افغانستان دیروز (پنج شنبه) در گفت و گو با روزنامه «صدای مسکو» تاکیده کرده بود که کشورش آماده خرید بالگرد جنگی از روسیه است و درحال حاضر منتظر پاسخ این کشور می باشد.
 
اتمر در این باره همچنین گفته بود: برای تقویت نیروی هوایی خود، ما درخواست و پیشنهاد خرید بالگردهای جدید را به روسیه دادیم و این بالگردها توسط منابع مالی ما خریداری می شوند؛ من انتظار دارم که روسیه در مورد این پیشنهاد، پاسخ ارئه کند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار:  22مرداد1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1203094

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
0
خرید بالگرد جنگی برای مجهز کردن بخش هوایی است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین