پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
روزنامه اسپانیایی مارکا با انتشار عکسی از یک دختر فوتبالیست افغان، نوشت:دوباره رژیم ترسناک طالبان در افغانستان قدرت را در دست گرفت. این رژیم حقوق زنان را نابود می‌کند از جمله ورزش کردنشان را.
شعار سال: افغانستان در حال سپری کردن روز‌های سیاهی است. طالبان پس از ورود به کابل و تصرف پایتخت این کشور قدرت را در دست گرفت. رسانه‌های جهان که در این چند روز سکوت کرده بودند پس از سقوط کابل به این اتفاق پرداختند. یکی از آن‌ها نشریه مارکا بود که صفحه نخست خود را در روز هفدهم آگوست به دختران و زنان افغان اختصاص داد.

روزنامه اسپانیایی تصویر یک دختر بچه افغانستانی را در حال فوتبال بازی کردن منتشر کرد و تیتر زد: "چه بر سر آن‌ها خواهد آمد؟ "

مارکا نوشت: "دوباره رژیم ترسناک طالبان در افغانستان قدرت را در دست گرفت. این رژیم حقوق زنان را نابود می‌کند از جمله ورزش کردنشان را. "

این نشریه ورزشی در بخش دیگر صفحه نخست به نقل قولی از کاپیتان تیم بسکتبال زنان روی ویلچر افغانستان اشاره کرده است. نیلوفر بیات گفت: "ما می‌ترسیم. نمی‌دانم سرنوشتم چه می‌شود و می‌ترسم. می‌خواهیم کشور را ترک کنیم. "
 
مارکا: چه برسر زنان ورزشکار افغانستانی می‌آید؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۵۲۱۵۲۴، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
واقعا چه آینده‌ای در انتظار زنان و دختران افغان است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
همه زنان ورزشکار که نمیتوانند خارج شوند، به این امید که طالبان بر حرف خود باشد و اجازه فعالیت به زنان هم بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین