پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۴۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
کشور به حدی از ناکارآمدی اداری نزدیک شده که هر اداره و تشکیلات قوی و ضعیفی، برای خودش ادعای دادن مجوز دارد. طرف بلا نصبت، طهارت خودش را نمی‌تواند درست بگیرد، ادعای دادن مجوز و نظارت بر بخش خصوصی را دارد. در پی انتشار خبر دستگیری حاملان فلزیاب بدون جواز در ایذه به نقل از فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خوزستان، برایمان این سوال مطرح شد که فلزیاب با مجوز به چه صورتی داده می‌شود و برای چه کار‌هایی است؟
شعار سال: فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خوزستان گفت: عوامل پایگاه حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایذه، حین بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری، موفق به کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب بدون مجوز و متعلقات آن شدند.
 
سرهنگ رامین مکناوی اظهار داشت: برابر گزارش مسئول پایگاه حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایذه، عوامل پایگاه در معیت مأموران پاسگاه جاده‌ای پیان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پراید، موفق به دستگیری سه سرنشین خاطی و کشف یک دستگاه فلزیاب بدون جواز به همراه متعلقات آن شدند.

وی با بیان این‌که خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب باید با دریافت مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشد، افزود: ضمن دستگیری و انهدام این باند خاطی، موضوع به صورت جدی توسط اداره و پایگاه حفاظت میراث‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایذه، از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۱۹۲۶۸، ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
مگه میشه برای فلز یاب هم مجوز خواست؟ برای مردم عادی به چه کار می‌آید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
دستگاه فلزیاب رو برای چی باید خرید؟ مگر اینکه نقشه‌ داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین