پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
فرود یک فروند هواپیمای مسافربری افغانستانی در فرودگاه ارومیه حاشیه ساز شد. مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در همین زمینه، گفت: فرود هواپیمای افغانستانی در ارومیه برای سوختگیری بود.
شعار سال: روز گذشته بود که به زمین نشستن یک هواپیمای افغانستانی در فرودگاه ارومیه مورد توجه مردم استان قرار گرفت و به سرعت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش شد. با توجه به مرزی بودن استان شایعات مختلفی در این زمینه مطرح شد به ویژه آنکه گفته شده این هواپیما در فرودگاه کابل اجازه فرود نداشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی درهمین زمینه، گفت: فرود هواپیمای افغانستانی در ارومیه طی روز گذشته برای سوختگیری بود.
 
هواپیمای افغانستانی برای سوختگیری در فرودگاه ارومیه فرود آمد

محمدعلی نائل قراملکی افزود: بویینگ ۷۳۷ کام ایر افغانستان که ظهر دیروز در پرواز مشهد به کابل اجازه فرود در فرودگاه کابل را نیافت، به مقصد کیف پرواز کرد که در میانه راه در فرودگاه ارومیه برای سوختگیری فرود آمد. وی ادامه داد: این فرود برای پیاده شدن یا سوار کردن مسافر نبود و فقط سوختگیری انجام شد و سپس هواپیما مسیر خود را از سر گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۲۱۵۴۶، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
مگه بعد از استقرار طالبان پروازی به کابل هم انجام میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین