پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۹۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
بالاخره و بیش از یک هفته پس از مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی در مجلس شورای اسلامی در نهایت لیست کابینه پیشنهادی رییس دولت سیزدهم به مجلس رسید.
شعار سال: بالاخره و بیش از یک هفته پس از مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی در مجلس شورای اسلامی در نهایت لیست کابینه پیشنهادی رییس دولت سیزدهم به مجلس رسید. درحالی که پیش از این و بار‌ها در طول مناظره‌های انتخاباتی از سوی ابراهیم رئیسی ادعا شده بود که او برنامه‌ای دارد که ۴ سال بر روی آن کار شده است و او مو به مو به وضعیت اشراف دارد، اما تاخیر در ارائه لیست و بعدتر اعضای حاضر در فهرست کابینه پیشنهادی نشان می‌دهد که به نظر رئیس دولت تازه بیش از این‌ها به زمان نیاز داشته است.

از نکات عجیب لیست ارائه شده یکی این است که ۱۱ عضو کابینه سیدابراهیم رئیسی از دولت احمدی نژاد آمده‌اند و الباقی نیز یا از نمایندگان مجلس هستند و هیچ سابقه اجرایی خاصی ندارند یا اگر هم از نمایندگان مجلس نیستند باز چندان تجربه مدیریت و کارآمدی ندارند و حتی در موردی از حد ریاست دبیرستان‌های یک کلان شهر بیشتر تجربه ندارند.

اما بحران جدی‌تر در ترکیب این کابینه را بدون تردید باید در تیم اقتصادی آن دانست. تیم اقتصادی که در بهترین حالت حتی توانی یک دهم توان تیم اقتصادی دولت احمدی نژاد نیز ندارند حالا قرار است در بحرانی‌ترین دوران اقتصادی ایران سکانداران کشتی به گل نشسته اقتصاد و معیشت شوند.

در این میان وزاری پیشنهادی برای بهداشت و درمان، کار و رفاه اجتماعی، و آموزش و پرورش را باید جنجالی‌ترین گزینه‌های این کابینه دانست.

تعداد بازدید : 8

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از امتداد
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین