پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
سند راهبرد مسئولیت‌های اجتماعی با چشم‌انداز «صنعت پتروشیمی برترین صنعت در توسعه پایدار» تدوین شد.
شعارسال: نهمین نشست مجازی امور مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با هدف تشریح سند راهبرد‌های مسئولیت اجتماعی در صنعت پتروشیمی، با حضور مدیران، مشاوران و کارشناسان حوزه مسئولیت اجتماعی، روز دوشنبه (یکم شهریورماه) برگزار شد.

سند راهبرد مسئولیت‌های اجتماعی صنعت پتروشیمی با استفاده از مشاوران ذی‌صلاح و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گروه‌های ذی‌نفع و نخبگان با چشم‌انداز «صنعت پتروشیمی، برترین صنعت در توسعه پایدار» در مدت هفت ماه تدوین شده است.

در این نشست، ضمن تشریح کامل چگونگی دستیابی به این سند و اهداف متصور حاصل از اجرای آن، به پرسش‌های مطرح‌شده از سوی شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.

چرایی داشتن برنامه استراتژیک، فرآیند طرح‌ریزی استراتژی‌ها، برنامه‌های پیش‌رو و چشم‌انداز مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، از اهم مواردی بود که در این نشست با حضور علی ربانی، مشاور اجتماعی معاون وزیر در امور اجتماعی و کاکاوند، مشاور ارزیابی راهبردی CSR شرکت ملی صنایع پتروشیمی بحث شد.



شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شانا، تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۲۰۰۷۶، shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین