پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که عناصر طالبان در اولین ساعات خروج همه نظامیان آمریکا از فرودگاه کابل، وارد این فرودگاه شده‌اند.

شعار سال:  با خروج آخرین نظامیان آمریکایی از افغانستان، طالبان فرودگاه کابل را به کنترل خود درآوردند.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که عناصر طالبان در اولین ساعات خروج همه نظامیان آمریکا از فرودگاه کابل، وارد این فرودگاه شده‌اند.
 
 گزارش شده برخی از اعضای رهبری طالبان وارد فرودگاه کابل شده‌اند و در باند فرودگاه با خبرنگاران صحبت می‌کنند.

 ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در فرودگاه کابل و پس از تکمیل خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان، گفت: به افغانستان تبریک می‌گویم. این پیروزی متعلق به همه ما است. او اظهار امیدواری کرد که "این درسی برای همه متجاوزان احتمالی باشد.
 
مجاهد در عین حال گفت: ما می‌خواهیم روابط خوبی با آمریکا و جهان داشته باشیم. ما از روابط خوب دیپلماتیک با همه آن‌ها استقبال می‌کنیم.
 
انس حقانی، عضو ارشد شبکه حقانی که بخشی از طالبان است، به یک خبرنگار گفت: طبیعی است که وقتی رژیم تغییر می‌کند، در ابتدا با چالش‌هایی روبرو خواهید شد.
 
وی  ادعا کرد که برخی با تظاهر نمودن به عنوان افراد طالبان از خانه‌های مردم سرقت کردند، اما به گفته اکثر آن‌ها اکنون در زندان هستند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فرارو  ، تاریخ انتشار:  9شهریور1400، کدخبر: ، www.fararu.com،503060

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین