پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گفت: ایجاد پایگاه استعدادیابی و قهرمانی منطقه جنوب کشور در بخش سالنی به استان بوشهر واگذار خواهد شد.
شعار سال: علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مجمع انتخابات هیات هندبال استان بوشهر، این استان را یکی از قطب‌های هندبال کشور عنوان کرد و افزود: این استان یکی از پایگاه‌های اصلی فدراسیون در بخش ساحلی است.

او افزود: ۸ پایگاه استعدادیابی و قهرمانی در کشور راه اندازی شده است که در بخش سالنی با توجه به درخواست اداره کل ورزش و جوانان و هیات هندبال استان بوشهر، پایگاه منطقه جنوب کشور در تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان، به این استان واگذار خواهد شد.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: مرحله دوم لیگ برتر هندبال با حضور ۱۰ تیم از ۲۸ شهریور به صورت متمرکز در تالار این فدراسیون آغاز می‌شود و پس از این رقابت‌ها دومین مرحله اردوی تیم ملی زیر نظر مانوئل موتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی این تیم برپا خواهد شد.

پاکدل عنوان کرد: تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات جهانی که دی امسال به میزبانی تهران برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

او همچنین درباره شرایط تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان کشور گفت: این تیم ۲۴ شهریور برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اردن اعزام خواهد شد.
از تیم ستارگان دشتستان حمایت می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره زیر ساخت‌های ورزشی استان در بخش آبی و ساحلی، بیان کرد: هندبال استان بوشهر یکی از رشته‌هایی است که در بخش قهرمانی موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است.

احمد بهروزیان فرد با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر برای بهبود زیرساخت‌های ورزشی، افزود: در این سال‌ها هر ۱۸ روز یک طرح ورزشی در استان بوشهر به بهره برداری رسیده است.

او ادامه داد: پارسال به تیم ستارگان دشتستان نماینده استان در لیگ برتر هندبال کمک‌های خوبی شد و امسال نیز این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به پیشنهاد فدراسیون هندبال در بحث واگذاری پایگاه استعدادیابی ملی جنوب کشور به استان بوشهر، همه امکانات لازم برای این پایگاه فراهم خواهد شد.

در مجمع انتخابات هیات هندبال استان بوشهر غلامحسین نیکویی رئیس پیشین این هیات با ۱۴ رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود باقی ماند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۷۷۰۹۰، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین