پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم همگرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فضای مجازی گفت: بر همین اساس برای برگزاری جلسات منظم با شورای عالی فضای مجازی برنامه‌ریزی می‌کنیم. ما خودمان را مجری سیاست‌های شورای عالی فضای مجازی می‌دانیم.
شعارسال: سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارائه گزارشی از وضعیت پیشبرد شبکه ملی اطلاعات در کشور، بر اهمیت تسریع در راه اندازی آن تاکید کرد.

در این دیدار همچنین بر الزام قانونی بر اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی کشور تاکید شد و فعالیت‌ها و اقدامات جاری شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی و چگونگی همکاری و مشارکت مرکز ملی فضای مجازی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 

مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرا می‌کنیم
 
مباحث مهمی همچون دولت الکترونیک، اقتصاد دیجیتال، قانونگذاری و سیاست‌های راهبردی این فضا و بهره مندی از فناوری‌های نوظهور برای ارتقای سطح کیفی و رفاه مردم در این دیدار مطرح شد.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری وب زوم، تاریخ انتشار:۱۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۶۷۱۸، webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین