پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
اپراتور تلفن همراه رایتل به بهانه "استفاده رایگان مشترکین از خدمات اینترنتی‌اش بخاطر بروز مشکل فنی در سیستم‌های این شرکت"، اقدام به قطع سیمکارت‌های مشترکین نموده است.
شعارسال: رایتل بصورت ناگهانی سیمکارت‌های مشترکین‌اش را قطع کرده و از آن‌ها می‌خواهد برای وصل مجدد، سیمکارت خود را شارژ یا بسته اینترنتی جدید خریداری کنند.
پاسخ رایتل به مشترکینی که حتی پس از شارژ سیمکارت، خط آن‌ها وصل نمی‌شود این است: "بخاطر اختلال فنی در سیستم رایتل، شما مدتی بصورت رایگان از اینترنت استفاده کردید و به همین علت سیمکارت شما مسدود شده است و برای وصل شدن سیمکارت باید شارژ با قیمت بالا یا بسته اینترنتی با مبلغ بالا خریداری کنید.
نکته قابل توجه و مورد گلایه مردم این است که مشترکین برای تماس با پشتیبانی شرکت رایتل، باید بالای نیم ساعت در نوبت تلفنی بمانید تا جوابگوی شما باشند.
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین