پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی گفت: واحد‌های صنعتی تولید پنل‌های خورشیدی در خراسان رضوی با ظرفیت تولید سالیانه ۴/۹ میلیون عدد انواع پنل، نیاز به این محصول در این استان را برطرف و واردات آن را به صفر رساندند.
شعار سال: واد خزاعی اظهار کرد: هم اکنون ۲ واحد صنعتی جمعاً با ظرفیت تولید ۴/۹ میلیون عدد انواع پنل‌های خورشیدی تک و چند کریستال و همچنین پنل خورشیدی فیلم نازک در حال فعالیت و ۸ طرح صنعتی نیز با پیش‌بینی ظرفیت سالانه ۷ میلیون عدد انواع پنل خورشیدی در دست اجرا هستند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در ادامه با اشاره به رویکرد وزارت صمت در جلوگیری از واردات اقلامی که امکان تولید و تامین نیاز در داخل کشور را دارند گفت: درهمین راستا و در جهت حمایت از تولید، در یک سال گذشته واردات پنل‌های خورشیدی در استان به صفر رسیده است.

شایان ذکر است، در بازدید مشترک میدانی بازرسان سازمان صمت از یک واحد عرضه‌کننده کالا‌های قاچاق ۲۴۶ دستگاه پنل خورشیدی و شارژ کنترل قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف و پس از تنظیم پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از قدس آنلاین، تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۶۸۱۵۵، www.qudsonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
استفاده از انرژی خورشیدی خیلی مقرون به صرفه‌تره نسبت به انرژی‌های دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین