پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
بی بی سی استاندارد‌های خبری لازم را رعایت نکرده است که شامل استناد به ادعا‌های یک منبع اطلاعاتی به نام «الکس» می‌شود. این احتمال مطرح شده که به آن منبع اطلاعاتی پولی پرداخت شده باشد که اطلاعات نادرستی را در مورد حمله ساختگی در دوما مطرح کند.
شعار سال: بی بی سی سرانجام اعتراف کرد که مستند این شبکه در مورد حمله شیمیایی در دوما‌ی سوریه در سال ۲۰۱۸ توسط دولت بشار اسد ایراداتی دارد و اطلاعات نادرستی در آن مطرح شده است.

طبق گزارش دیلی میل، بی بی سی استاندارد‌های خبری لازم را رعایت نکرده است که شامل استناد به ادعا‌های یک منبع اطلاعاتی به نام «الکس» می‌شود. این احتمال مطرح شده که به آن منبع اطلاعاتی پولی پرداخت شده باشد که اطلاعات نادرستی را مطرح کند.

اعتراف بی بی سی در پی شکایت یکی از خبرنویسان در خصوص عدم رعایت اصول خبرنویسی و تهیه فیلم‌های مستند و متهم کردن شبکه به انتشار ادعا‌های دروغ در این فیلم مستند و بررسی موضوع در دادگاه انجام شد.
 
ریام دالاتی خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی طی توئیت‌هایی در سال ۲۰۱۹ و انتشار نتایج تحقیقات خود که ما‌ه‌ها به طول انجامیده و بررسی شواهدی که گفته شده از بیمارستان شهر دوما در روز حمله شیمیایی ادعایی غرب به دست آورده بود به این نتیجه رسیده که حقیقت ماجرا یک جنگ روانی و گمراهی بین‌المللی علیه دولت دمشق بوده‌است و هیچگونه گاز "سارین" در شهر دوما استفاده نشده ‌است.
تعداد بازدید : 6
 
کارشناس شبکه راشاتودی: بی. بی. سی ابزاری برای اجرای سیاست‌های دولت انگلیس است!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین