پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
برخی از مدیران کلیدی هلدینگ خلیج فارس تا متوجه شده اند دیگر امیدی به بقاء صندلی مدیریتیشان درهلدینگ خلیج فارس دولت سیزدهم نیست به فکر معرفی فردی از نزدیکان خود برای صندلی مدیرعاملی این هلدینگ افتادند!

شعار سال:اولین شنیده حکایت از این نکته داشت که برخی از مدیران کلیدی هلدینگ خلیج فارس زمانی که متوجه شده اند دیگر امیدی به بقاء صندلی مدیریتیشان درهلدینگ خلیج فارس دولت سیزدهم نیست به فکر معرفی فردی از نزدیکان خود  که به زعم خودشان توانمندی و تجربه لازم را برای نشستن بر صندلی  مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس داشته باشد، هستند!

یک روز پس از شنیده اول، خبر کامل تر شد! فرد مذکور مشخص شده و او کسی نیست جزء "م-ح" مدیربازنشسته شاغل در سمت مدیرعاملی یکی از کلیدی ترین مجتمع های پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس مستقر در عسلویه! فردی که البته بزرگترین امتیازش از نظر اتاق فکر ایجاد شده برای جایگزینی این فرد به جای ربیعی در هلدینگ خلیج فارس همشهری بودن او با آیت الله رئیسی است!

سه روز بعد، خبر بازهم تکمیل‌تر می‌شود! اینبار کمی جدی‌تر! تبلیغات رسانه ای برای این فرد  آغاز می شود . اوجی به عسلویه می‌رود و ربیعی دراین سفر وی را همراهی نمی‌کند اما عکس‌هایی از حضور این فرد(م-ح) در کنار اوجی به طور تقریبا گسترده در رسانه‌ها منتشر می‌‍‌‌‌‌گردد و البته توجه ویژه ای به اظهارات "م-ح" در برخی از رسانه‌ها می‌شود. هر چند که وی ارتباط قدیمی نیز با اوجی دارد و شناخت قدیمی میان این2 نیز از نظر هدایت کنندگان این برنامه، کمکی است بر تحقق بازی این مدیران هلدینگ با وزیر تازه نفس نفت!

فردای آن روز خبر بازهم ابعادی جدید به خود می‌گیرد. مشخص می‌شود تماسی ویژه با برخی از رسانه‌های همراه هلدینگ گرفته شده و از آنان خواسته شده تا به طور ویژه به صحبت‌های این مدیر زیرمجموعه هلدینگ پرداخته شود و درعین حال عکس او و اوجی در صدر خبرها قرار بگیرد!

این خبرها تا شب گذشته بازهم تکمیل‌تر شدند و در نهایت کار تا جایی پیش رفته که هم اکنون برخی از رسانه‌ها با ارسال توئیت‌هایی از حضور قطعی این فرد در راس مدیریت هلدینگ خبرمی‌دهند؛ آنهم در شرایطی که هیچ یک از نزدیکان وزیرنفت تصمیم گیری نهائی وی را برای شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس تایید نمی‌کنند و معتقدند هنوزهم اوجی در تلاش برای بررسی بیشتر افراد و شناخت گسترده‌تر از عملکرد این مجموعه‌ها برای انتخاب فردی توانمند و موثر است.

به هرحال آنچه مشخص است بازی برخی از مدیران هلدینگ خلیج فارس با وزیرنفت آغاز شده و باید دید آیا اوجی به انتخاب مدیرعاملی تن خواهد داد که نزدیکی وی به آیدین ختلان برهمگان مشخص است؛ تا جاییکه وی این مشاور ویژه وزیر را در تمام جلسات به اسم کوچک مورد خطاب قرار می‌داده است. اگرچه "نفتی‌ها" بر انتخاب مدیران برمبنای تخصص و تجربه و نه مسایل سیاسی بسیار تاکید دارد اما دراین مورد به دلیل ابراز نگرانی از ادامه روند مدیریت فعلی پر ابهام هلدینگ خلیج فارس با تغییر فرد و نه تفکر حاکم سعی برآن دارد تا با روشن سازی افکار عمومی نسبت به انتخاب فردی دیگر از جنس فعلی جلوگیری نماید تا شاید با توسعه و رونق هر چه بیشتر صادرات محصولات پتروشیمی این هلدینگ بتوان بر جنگ ناعادلانه دشمنان با انقلاب اسلامی به بهترین نحو فائق آمد!

دراین بین شاید بد نباشد خبرهای رسیده به "نفتی‌ها" که به طور کامل دراین گزارش شرح داده شده توسط وزیرنفت و یارانش مورد رصد جدی قرار بگیرد تا بتوان ورق برخی از مدیران هلدینگی را به سوی منافع ملی برگرداند!

برخی از مسوولان تیم فعلی هلدینگ خلیج فارس در این آشفته بازار انتخاب فرد مناسب برای مدیریت این مجموعه، بیکار ننشسته‌اند و در تلاشند تا به بواسطه مشهدی بودن یکی از مدیرعامل‌های زیرمجموعه این هلدینگ که البته بازنشسته هم هست بجای ربیعی تیم فعلی را حفظ و روند مدیریتی موجود را ادامه دهند. "م-ح" گزینه این افراد است که به دلیل نزدیکی به تیم فعلی دولت قراراست شانسی باشد در اختیار تیم فعلی هلدینگ تا شاید بقای خود را چند سالی دیگر تضمین کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی نفتی ها ، تاریخ انتشار: 17 شهریور1400، کدخبر:41257 ،www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
وقتی در همه جا پارتی بازی حرف اول رو میزنه یعنی این نمونه بارز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین