پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی خبر داد.

شعار سال: حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به انتخاب اعضای هیات‌ رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق‌های نجومی گفت: با رأی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق‌های نجومی، مالک شریعتی به عنوان رئیس و بنده و غلامحسین رضوانی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدیم.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین احسان ارکانی به عنوان دبیر کمیته هیئت تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق های نجومی انتخاب شد. کمیته هیات تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق های نجومی، بلافاصله پس از دریافت احکام خود از هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کار تحقیق و تفحص را آغاز خواهند کرد.

آخرین جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی را تشریح کرد

غلامرضا مرحبا در توضیح جلسه‌ امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه بررسی و بند یک آن تصویب شد. طرح مذکور اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و بخشی از قانون مالیات‌های مستقیم است و قرار شد در رابطه با این طرح مذاکراتی هم با وزیر اقتصاد داشته باشیم و با تجمیع اقداماتی که در کمیسیون صورت گرفته و کارهای صورت گرفته در دولت، طرحی یکدست و جامع تصویب شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین به دنبال تذکرات برخی از نمایندگان درباره کالاهای دپو شده در گمرک، رئیس مجلس ماموریتی به کمیسیون اقتصادی برای پیگیری این موضوع داد. امروز هیاتی سه نفری برای پیگیری ماجرای دپوی دارو و کالاهای فاسدشدنی تشکیل شد تا بازدیدی از گمرکات انجام دهد که از آن مبدأ کالاهای فاسد شدنی و دارو وارد کشور می‌شود و گزارش این هیئت به مجلس تقدیم می‌شود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۱شهریور۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۶۳۲۲، www.hamshahrionlin.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین