پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
ارگان رسانه‌ای نزدیک به نهاد‌های خاص مدعی شد برخی منابع دیپلماتیک در کشورمان اعتقاد دارند که آمریکایی‌ها به‌زودی به تنظیمات کارخانه بازگشته و ماشین ترور، چون دوره اوباما آغاز به کار می‌کند!
شعار سال: ارگان رسانه‌ای تحلیلی مشرق نیوز نزدیک به نهاد‌های خاص امنیتی با انتشار گزارشی در خصوص مطلب اخیر نیویورک تایمز درباره جزییات ترور محسن فخری زاده و چرایی انتشار این گزارش توسط رسانه آمریکایی مدعی شد:

برخی منابع دیپلماتیک در کشورمان اعتقاد دارند که آمریکایی‌ها به‌زودی به تنظیمات کارخانه بازگشته و ماشین ترور، چون دوره اوباما آغاز به کار می‌کند!

ان بی سی نیوز در ۹ فوریه ۲۰۱۲ درباره کنترل دولت اوباما بر ترور و شهادت دانشمندان هسته‌ای نوشت: دولت اوباما از برنامه ترور کارشناسان هسته‌ای ایران اطلاع داشته، اما در اجرای آن نقش بازی نکرده است. انتشار گزارش ترور در آبسرد و بیان علنی عوامل و مزدوران اجرای آن نشان می‌دهد، آمریکایی‌ها می‌خواهند سایه تهدید را بر سربرنامه هسته‌ای صلح‌آمیز کشورمان پهن کنند.

این وب سایت جنجالی همچنین می‌نویسد: دولت آمریکا در دو سال اخیر شکست‌های استراتژیک و مهمی از جمهوری اسلامی ایران خورده است، در آخرین صحنه از تقابل مقاومت مردمی توانست سوخت موردنیاز مردم لبنان را به سامت از کانال‌های امن به مقصد عبور دهد؛ نکته قابل‌تأمل آنکه واشنگتن پس‌ازاین تحقیر بزرگ دست به خرابکاری زده و نیروگاه دیرعلی را مورد هدف قرارداد. کل زور آمریکا و رژیم صهیونیستی در این عملیات بزرگ فقط یک حمله تروریستی کوچک بود!

برخی آگاهان امنیتی منطقه اعتقاد دارند که آمریکایی‌ها با اشاره آشکار به ماجرای ترور شهید فخری زاده آخرین تلاش خود را برای بازگشت ایران به میز وین انجام داده است. این حربه منافقانه با تغییرات در وزارت امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده بی‌اثر شده است. آمریکایی‌ها در ارزیابی نهایی خود دریافته‌اند که اگر سطح فشار از وضعیت کنونی بالاتر برود؛ ایران تمامی وظایف پادمانی را کنار گذاشته و از NPT خارج می‌شود.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۷۰۹۸، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
تهدید که همیشه هست، بهتره کارمون رو به درستی انجام بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین