پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
عصر روز چهارشنبه در یک حادثه ای که در ابتدا عنوان شده صنعتی و مرتبط با حوادث محیط کار در منطقه پارچین بوده، متاسفانه شاهد کشته شدن یکی از کارکنان و زخمی شدن همکار وی بوده ایم. ساعاتی بعد، بحث خرابکاری عامدانه توسط رژیم صیهونیستی مطرح شد. ممکن است این حادثه دستاویزی برای ساخت شایعات نظامی، امنیتی- تخریبی و مواردی همانند توسط رسانه‌های اپوزیسیون خارجی و معاند قرار گیرد. ضروری است شهروندان با پیش آگاهی ارایه شده، متوجه مسموم سازی‌های احتمالی فضا‌های خبری در محیط‌های مجازی باشند.

شعار سال: یک منبع غیر رسمی در عصر چهارشنبه از بروز حادثه صنعتی در یکی از کارخانجات منطقه پارچین خبر داد. بر اساس اظهارات این منبع، عصر  روز چهارشنبه ، حادثه ای صنعتی در یکی از کارخانه‌جات منطقه پارچین روی داد که بر اثر این حادثه یک نفر از کادر متخصص مجموعه جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر به‌دلیل جراحات راهی بیمارستان شد.

طیف دوم اطلاع یابی های صورت گرفته حاکی از آن است که حادثه  رخ داده ، صنعتی نبوده و نوعی خرابکاری با پشتیبانی رژیم صیهونیستی بوده است. حتی عمق شایعات تا بدانجا پیش رفت که رویداد را به ترور فرمانده هوافضای سپاه ارتباط دادند. این منابع مدعی شده اند که اسراییل با چند کوادکوپتر انتحاری به یک مجموعه وزارت دفاع در پارچین به قصد ترور سردار حاجی‌زاده حمله کرده و در پی این اقدام رژیم صهیونسیتی،مهندس "احسان قدبیگی" از کارکنان نخبه دانشگاه شریف (ورودی ۹۱) شهید شده است.

مصطفی نجفی ‏دبیر بین الملل سایت تابناک در توئیتی آنچه را که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یک «حادثه صنعتی» عنوان کرده را نقد نموده و ادعای نوعی حمله انتحاری به وسیله کوادکوپترهای اسرائیل را ارایه کرده و از «صبر راهبردی» طولانی نظام ، گله نموده است.

شهادت شهید قدبیگی از متخصصان دهه هفتادی صنعتی شریف در پارچین

روابط عمومی وزارت دفاع در این خصوص بیان داشته است که، عصر روز چهارشنبه (۴ خرداد) طی سانحه‌ای که در یکی از واحد‌های تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه‌ی پارچین به وقوع پیوست، مهندس احسان قدبیگی به شهادت رسید و یکی دیگر از همکاران ایشان دچار جراحت شد. تحقیقات برای چگونگی و علت این سانحه در دست بررسی است.
 
 
حادثه صرفا صنعتی در کارخانجات منطقه پارچین + شایعات اسرائیلی را باور نکنید
 
تسنیم تصویری از شهید «احسان قدبیگی» که عصر روز چهارشنبه (۴ خرداد) طی سانحه‌ای در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه‌ پارچین به شهادت رسید را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات دریافتی ، پیکر پاک شهید قدبیگی، روز جمعه در زادگاهش اراک تشییع و تدفین خواهد گردید.
 
برخی از توئیت های منتشر شده توسط هم دانشگاهی های شهید قدبیگی بشرح زیر است : 

حادثه صرفا صنعتی در کارخانجات منطقه پارچین + شایعات اسرائیلی را باور نکنید
 
شهادت شهید قدبیگی از متخصصان دهه هفتادی صنعتی شریف در پارچین
 
شهادت شهید قدبیگی از متخصصان دهه هفتادی صنعتی شریف در پارچین
ورای ادعاها و مطالب منعکس شده، منتظر دریافت اطلاعات تکمیلی از منابع رسمی و اطلاع رسانی مجدد در این خصوص هستیم. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۲۳۷۵۱۴۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
1
5
خداوند روحش را شاد کند. وقتی در تهران به سراغ صیاد خدایی رفتند، معلوم است که گستاخ تر شده و به دنبال سردار حاجی زاده خواهند گشت. خداوند سردار ما را از تمامی بلایا مصون نگه دارد ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین