پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
پس از فوت دکتر ایوب انتظاری و تکذیب اخبار مربوط به ترور او توسط دادگستری یزد، شاهد انتشار توئیتی از حساب توئیتری نزدیک به موساد و طرح ادعا‌هایی خاص هستیم. متن بشکلی غیر حرفه‌ای تدوین شده و دارای برداشت‌هایی دوگانه شامل افشاگری در خصوص هویت حرفه‌ای خاص مرحوم انتظاری و همچنین نقش تخریبی او در برخی از فعالیت هاست. به منظور کاهش شایعات و ایجاد انحراف در افکار عمومی، ضرورت ارایه توضیح از نهاد‌های امنیتی احساس می‌شود.
شعار سال:حساب توئیتری امنیتی نزدیک به اسراییل مدعی شد:

دکتر ایوب انتظاری که بر اثر مسمومیت جان خود را از دست داده است، به عنوان "مرد کلیدی" در تولید موتور‌های موشک‌های کروز در ایران، از جمله مدل‌هایی مانند "هویزه" خدمت کرده است. موشک‌هایی که به یمن منتقل شده اند.
نقش او همچنین به حمله کواد کوپتر‌ها به مرکز تحقیقات وزارت دفاع ایران در پایگاه پارچین مرتبط بود، که طبق تحقیقات ما، این مرکز نیز به تحقیق و توسعه موشک‌های کروز برای وزارت دفاع ایران مشغول بود.
تداوم حاشیه‌های امنیتی برای مرحوم دکتر ایوب انتظاری
صفحه اسرائیلی ترور آلارم پس از آنکه مقامات ایرانی مدعی شدند ایوب انتظاری «دانشمند نبوده و هرگز با پروژه‌های نظامی یا هوافضا» کار نکرده است، سوابق علمی دکتر ایوب انتظاری را منتشر کرد.
تداوم حاشیه‌های امنیتی برای مرحوم دکتر ایوب انتظاری
 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی دیدبان ایران/ سایر منابع
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0
چرا ما متقابلا ورود نمی کنیم. ؟
چرا شکایت به سازمان ملل نمی بریم؟
چرا پرونده حقوقی باز نمی کنیم؟
چرا اینقدر دوست داریم انکار کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین