پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
سی ان ان نوشت؛ یک مقام آمریکایی و «یک منبع اطلاعاتی دیگر که در جریان امور قرار دارد» تأیید کردند که اسرائیل در ترور حسن صیادخدایی دست داشته است. اسرائیل، دولت بایدن را در مورد این عملیات در تاریکی و بی‌خبری نگه داشته است چراکه نه قبل از عملیات به مقامات آمریکایی چیزی گفته شده و نه بعد از آن در این مورد حرفی زده شده است.
شعار سال: اسرائیل، دولت بایدن را در مورد این عملیات در تاریکی و بی‌خبری نگه داشته است چراکه نه قبل از عملیات به مقامات آمریکایی چیزی گفته شده و نه بعد از آن در این مورد حرفی زده شده است.
 
سی ان ان همچنین نوشته است؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که در ماه‌های اخیر اسرائیل بر تعداد حملات خود علیه ایران افزوده است به نحوی که بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال احتمالا اسرائیل از پهپاد‌های کوچک برای حمله به تاسیسات و پایگاه‌های هسته‌ای ایران استفاده کرده است.

این مقامات اطلاعاتی به سی‌ان‌ان گفته‌اند که در مقابل هم ایران سطح هشدار نیروی دفاعی هوافضای خود را افزایش داده است، که این خود شاخص بالقوه‌ای است مبنی بر اینکه تهران ممکن است به حملات اسرائیل را تلافی کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۴۴۸۰، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین