پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
سید عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای هدف گردشگری تاریخی سراب کلان اظهار داشت آثار تاریخی با مشارکت مردم و تامین اعتبار حراست شوند. این دو پیش فرض نشان می‌دهد که وزیر عزیز، اشرافیت چندانی به واقعیات حوزه میراث فرهنگی نداشته و فاقد جامعیت نگاه است. منتظر دریافت توضیحات و شفاف سازی‌ها هستیم

شعار سال: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آثار تاریخی متعلق به تمام نسل ها هستند که باید با مشارکت و همکاری مردم و دستگاه ها و تامین اعتبارات حراست شوند.
 
سید عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای هدف گردشگری تاریخی سراب کلان اظهار داشت: آثار تاریخی باید با جذب توریست و گردشگر به محلی برا درآمدزایی و عمران مردم بومی باشد.
 
وی با اشاره به مشکلات سایت تاریخی سراب کلان، یادآور شد: در کشور سایت های تاریخی متعددی وجود دارد که ساکنان بومی این سایت ها مشکلات عدیده ای دارند که باید هیات دولت در صدد رفع آنها باشد.
 
وزیر میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: مردم خود میراث دار و پاسدار آثار تاریخی هستند اما وجود مشکلات قانونی باعث می شود ساکنان سایت های تاریخی با موانعی همراه باشد.
 
ضرغامی با بیان اینکه آثار تاریخی در واقع شناسنامه و هویت سرزمین ما محسوب می شود، اضافه کرد: این آثار متعلق به تمام نسل ها هستند که باید با مشارکت و همکاری مردم و دستگاه ها و تامین  اعتبارات حراست شوند.
 
وی به ساکنان روستای سراب کلان قول داد: مشکلات این روستای تاریخی در هیات دولت مطرح و راه حلی پیدا شود تا هم بافت تاریخی روستا و هم مشکلات ساکنان مرتفع شود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  شفقنا ، تاریخ انتشار: 1مهر  1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1230301

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
این مشکلات مختص این روستا نیست و تقریبا بیشتر جاهایی که آثار فرهنگی دارند بنوعی با این مشکلات درگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین