پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
یکی از انتقادات جدی وارد بر دولت آقای رئیسی، انتصابات بعضا نادرست و جهت دار بوده است. مسئله‌ای که هر کس نداند، خود رئیس جمهور می‌دانند که از چه چیزی حرف می‌زنیم و چه نیرو‌های لایقی را در این چند ماه قربانی کرده ایم. بعنوان مثال و بشکلی سربسته عرض می‌شود که خود آقای رئیس جمهور از گزینه‌های وزارت جهادکشاورزی، بهتر از همه اطلاع دارند. رزومه و برنامه‌ای که روی آن دستور بررسی خاص داده شده بود و یکی از معاونین آقای رئیسی به راحتی کنار گذاشتند. به گفت و شنود آقای محرابیان با مدیرکل آبفای خوزستان توجه بفرمائید.
شعار سال: علی‌اکبر محرابیان، که بدون هیچ‌گونه سابقه مرتبط، وزیر نیرو شده، گویا به پشتوانه سوابق دیگر خود هم اطلاع ندارد که پرداخت ردیف حقوق کارمندان با ردیف بودجه طرح‌ها متفاوت است. به همین دلیل در سفر اخیر به خوزستان به مدیرکل آبفای خوزستان می‌گوید، مایه خجالت است که شما حقوق گرفته‌ای و به بقیه نداده‌ای. چطور ۱۰۰۰ میلیارد داری، ولی ۳ میلیارد نداری؟! مدیرعامل آبفای خوزستان به محرابیان پاسخی می‌دهد که وزیر برای آن جوابی ندارد و در ادامه یکی از همراهان محرابیان توضیح بیشتری می‌دهد تا وزیر متوجه شود که حقوق آبداران باید از طرح پرداخت شود که مجوز پرداخت آن در اختیار مدیرکل استان نیست!
تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی مردم سالاری آنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین