پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۶۲۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه تهران شروع شد.
شعار سال: در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل و بهرام عین اللهی وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رؤسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، جمعی از اساتید، رتبه‌های برتر آزمون سراسری، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و تعدادی از مسوولین و رؤسای دانشگاه‌های کشور و نمایندگان مجلس حضور دارند.

قرار است در این مراسم سید محمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران و حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی کنند.

همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده، قرار است یک استاد به نمایندگی از استادان دانشگاه‌ها و یک دانشجو نیز به نمایندگی از دانشجویان کشور و یکی از کارمندان دانشگاه تهران در حضور رییس جمهوری سخنرانی کنند.
 
آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه‌ها با حضور رییس جمهوری

این نخستین حضور آیت الله رئیسی در دانشگاه تهران پس از تصدی مسوولیت ریاست جمهوری است.

در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و آموزش پزشکی، حدود ۲۶ نفر از کنکوری‌های برتر در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و همچنین برترین‌های شاهد و ایثارگر با حضور رییس جمهوری تقدیر می‌شوند.

در ادامه این مراسم که به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران آغاز شده است، پس از اهدای لوح تقدیر و جوایز به ۲۶ نفر از برگزیدگان آزمون سراسری، رییس جمهوری سخنرانی می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۹۹۹۵۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین