پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۲۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
خزعلی گفت: سپردن مسئولیت‌های مختلف به زنان به عنوان محور خانواده و توجه به جایگاه‌های آن ها، صحبت‌های امام خمینی است.

شعار سال: انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در همایش بانوان فرهنگ یار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت:حرکت های خوبی از دهه ۷۰ برای به کار گیری خواهران در نیروی انتظامی در بخش های مختلف و تخصص های مختلف انجام شده است، خصوصا بخش هایی که در بحث های روانشناسی و جامعه شناسی مربوط است، عهده دار شدند.

او با اشاره به اینکه امیدواریم این‌ بها دادن به بانوان در بخش های مختلف رو به توسعه باشد، افزود: سپردن مسئولیت های مختلف به زنان به عنوان محور خانواده و توجه به جایگاه های آن ها، صحبت های امام خمینی است. نمونه های در دفاع مقدس بود که دیدیم بانوان در نقش های مختلف چه طور عمل کردند.
 
خزعلی تصریح کرد: از پلیس راهور تشکر می‌کنیم که به اهمیت نقش زنان توجه کرده است خوب است که از زنان در بحث تصادفات و کاهش این امر بهره مند شده ایم، در مرحله نخست باید پژوهش شود، در مرحله دوم آموزش دهی وسیع و در مرحله آخر، عمل کردن به آن را باید انجام دهیم.
 
معاون زنان رئیس جمهور ادامه داد: این نقش بزرگ بر عهده بانوان است بانوان ما از یک سو خودشان باید آموزش ببیند و بعد از آن به عنوان محور اصلی خانواده به فرزندانشان باید آموزش های لازم را دهند.
 
او گفت: امیدوار هستیم‌ زنان قدر توانمندی، استعداد و این ظرفیت را بدانند و برای بالا بردن سطح فکر جامعه اقدام کنند خوشحالم از این مسیری که آغاز شده و معاونت زنان هرآنچه که بتواند در این مسیر انجام دهد، عمل می کند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار:  19 مهر  1400، کدخبر: 1245057، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
سپردن مسئولیت به زنان نه فقط قشر خاصی از زنان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
به شرطی که وقتی مسئولیت هم سپرده میشه بتونی از پسش بر بیای
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین