پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از برخورد نظارتی کمیسیون با مقامات و مدیران بازنشسته‌ای که از دو محل حقوق دریافت می‌کردند، خبرداد و گفت: حقوق مازاد دریافتی این افراد به بیت المال باز می‌گردد.

شعار سال: «حسن شجاعی علی‌آبادی» گفت: با بررسی‌های کمیسیون اصل نودم مجلس مشخص شد تعدادی از مدیران ارشد کشور که با وجود بازنشستگی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم مجدد دعوت به کار شده‌اند، به دلیل ضعف در سامانه اطلاعاتی موجود در صندوق‌های بازنشستگی، علاوه بر حقوق پست مدیریتی، حقوق بازنشستگی هم دریافت می‌کردند.
 
وی افزود: متاسفانه افرادی در سطح وزیر و معاون رئیس جمهور نیز در فهرست مورد بررسی کمیسیون قرار داشتند که پس از پیگیری‌های کمیسیون اصل نود مبالغ دریافتی غیرقانونی به بیت المال بازگشته و علاوه بر آن بنا شد سامانه جامعی ایجاد شود که در صورت به کارگیری افراد بازنشسته حقوق بازنشستگی آنها قطع شود.
 
رییس کمیسیون اصل نودم مجلس ادامه داد: این اتفاق در یکی از صندوق‌های بازنشستگی رقم خورده و پیگیری‌های کمیسیون  از سایر صندوق ها ادامه خواهد داشت.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:  20 مهر  1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84502120

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
هم حقوق بازنشستگی و هم حقوق دریافتی ماهیانه، اگر بگردین موارد بسیار دیگه ای هم هست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
ضعف در سامانه وجود داره ولی وقتی نیروی بازنشسته استخدام می‌کنین در جریانید که حقوق بازنشستگی میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین