پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
نماینده مردم تهران در مجلس مدعی شده است که نیروی انتظامی کار جدیدی را انجام می‌دهد که قابل توجه است و می‌خواهیم کمیسیون امور داخلی به آن رسیدگی کند، چند روز پیش در میدان شهدا شاهد بودم مأموران نیروی انتظامی موتورسواری که با فرزندش در حال حرکت بود را پیاده کردند و تن پدر جلیقه گذاشتند و به او چوب دادند و کنار خیابان به او می‌خندیدند. باید از ایشان و سایر همکاران مجلسی شان پرسید که زمانی که ما با تصویب و اجرا شدن این طرح، صدای نقدمان بلند بود، چرا گوش شنوایی نداشتید؟ مگر می‌شود طرح فشلی مثل این طرح، عواض، پیامد و آسیب نداشته باشد؟ حوزه تصمیم گیری و سیاستگذاری پلیس راهور، نیازمند تحولات جدی است. با این وضعیت، این بخش از پلیس، بیشتر جنبه تشریفات دارد و عملکرد جریمه کردن. فرهنگ سازی، حساس سازی، توانمند سازی و ..، جایگاهی نمی‌تواند داشته باشد. پلیسی که هنوز کلمه و جمله استاندارد سازمانی برای مخاطب قرار دادن خودروی متخلف و غیر متخلف از پشت بلندگو را ندارد را خودتان قضاوت کنید.
شعار سال: در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۱ مهرماه (مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه کسانی که برای امنیت کشور و امور داخلی تلاش می‌کنند، گفت: اخیراً در سطح تهران اتفاقی رقم می‌خورد که جای تعجب دارد، زمانی که موتورسواری خلاف می‌کند با او مانند فردی که سوار خودرو است برخورد نمی‌شود و به جای اینکه او را جریمه کنند، موتورش را از زیر پایش می‌گیرند و داخل وانت می‌اندازند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: نیروی انتظامی کار جدیدی را انجام می‌دهد که قابل توجه است و می‌خواهیم کمیسیون امور داخلی به آن رسیدگی کند، چند روز پیش در میدان شهدا شاهد بودم مأموران نیروی انتظامی موتورسواری که با فرزندش در حال حرکت بود را پیاده کردند و سر پدر جلیقه گذاشتند و به او چوب دادند و کنار خیابان به او می‌خندیدند؛ شأن پلیس نیست که با مردم اینگونه برخورد کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر بنده کمربند ایمنی‌ام را نبندم کسی با من اینگونه رفتار نمی‌کند، اما چون او از قشر مستضعف جامعه است باید جلوی فرزندش چنین رفتاری با او شود؟

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر تأکید کرد: اجرا و پیاده‌سازی قانون باید طبق قانون باشد و حتماً همه از جمله نیروی انتظامی باید آن را رعایت کنند، بحث مطرح شده خارج از دستور بود و نمی‌خواهم به آن ورود کنم، ولی تأکید می‌کنم هیچ‌کس بیشتر از قانون حق اعمال ندارد و باید باید با احسان این کار انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۳۱۹۰۶، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
متأسفانه بعضی وقتها هیچ ارزشی برای شخصیت انسانی یک فرد در نظر گرفته نمیشه و هر کس به خودش اجازه هر رفتاری رو میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین