پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
یک حقوقدان مصری مخالف دولت در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد، جانش از سوی سرویس‌های امنیتی مصر در معرض خطر قرار گرفته است.

شعار سال: یک حقوقدان مصری مخالف دولت در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد، جانش از سوی سرویس‌های امنیتی مصر در معرض خطر قرار گرفته است.

جمال عید رئیس شبکه عربی داده‌های حقوق بشر در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشت، از چند روز پیش در معرض فشارهای شدیدی قرار گرفته است و در صورتی که گزندی به او وارد‌‌ شود، وزارت کشور مصر و دادستان این کشور مسئول خواهند بود.

او ادامه داد: این یک ادعا یا توهم نیست، چند روزی است که افرادی بی‌سیم به دست و مسلح در اطراف منزلم پرسه می‌زنند، اگر اتفاقی برای من افتاد، وزارت کشور مصر مسئول است. چرا باید اجازه داده شود افراد مسلح به شهروندان تعدی کنند یا آنها را بربایند؟
 
عید توضیح داد: این اولین باری نیست که چنین اتفاقاتی را مشاهده می‌کنم، پیش از این چند بار تلاش‌های وزارت کشور با شکست مواجه شده است اما اگر این بار اتفاقی افتاد، وزارت کشور به دلیل انجام این کار و دادستانی به دلیل چشم‌پوشی از چنین اقداماتی مسئول خواهند بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  اعتماد، تاریخ انتشار: 22 مهر 1400، کدخبر: ، www.etemadonline.com،516447

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین