پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور در بخشی از گزارش خود به مجلس از بدقولی محمد مخبر خبر داد. او در عین حال تاکید کرد که در این زمینه حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین به وعده خود عمل کرده است.

شعار سال:مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور در بخشی از گزارش خود به مجلس از بدقولی محمد مخبر خبر داد. او در عین حال تاکید کرد که در این زمینه حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین به وعده خود عمل کرده است.
 
مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات از گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ رونمایی کرد. در گزارش خوانده شده از سوی او آمده که در سال گذشته قرار بوده دولت هزار میلیارد تومان منابع در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام قرار دهد ستاد اجرایی نیز معادل رقم دولت بودجه اختصاص دهد تا جمعا دو هزار میلیارد تومان برای اشتغال در مناطق محروم هزینه شود.
 
گزارش بذرپاش می گوید دولت روحانی به قولش عمل کرده و هزار میلیارد تومان را در اختیار ستاد اجرایی قرار داده است. اما ستاد اجرایی که در سال قبل مسئولیتش با محمد مخبر معاون اول کنونی دولت رئیسی بوده خلف وعده کرده و به جای هزار میلیارد تومان فقط ۴۶۳ میلیارد تومان وسط آورده است.در واقع ستاد ۵۳۷ میلیارد تومان کمتر از تعهد بودجه ای تخصیص داده است.
 
متن کامل این گزارش در اینجا آمده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی برترین ها ، تاریخ انتشار: 21 مهر 1400، کدخبر: ،www.bartarinha.ir،1160831

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
بالاخره یه خوبی هم گفته شد.خیلی خوبه که حرف حق رو بزنیم همیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین