پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
دکتر داود منظور، اقتصاددان و معاون وزیر اقتصاد مدعی است که اگر بخواهیم رفاه کاسته شده ایرانی‌ها در دولت روحانی را جبران کنیم، حداقل ۸ سال زمان نیاز است. با این حساب باید پرسید که چه کسی باید پاسخگوی این سطح از ناکارآمدی باشد؟ آیندگان در مورد امروز ما چگونه قضاوت خواهند کرد؟
شعار سال: ممکن است عبارات مورد استفاده دکتر منظور فقط در قالب اعداد و ارقامی تاسف بار مورد توجه قرار گیرد. اما نکته قابل تاکید این اعداد در آن است که کاهش رفاه بنوعی نابود کننده سرمایه انسانی از چند بعد جسمانی و روانی (با شاخص‌هایی نظیر سو تغذیه، اختلالات عصبی، افسردگی‌ها و ...) و اجتماعی (شیوه آسیب‌های اجتماعی، جنایات، افزایش جرم و ...) در سال‌های پیش روی خواهد بود.
قیمت این حجم تخریب با نام مدیریت چقدر است؟ چرا ملت نباید حق بازخواست از رئیس جمهور و دادگاهی نمودن وی به اتهام حداقلی اهمال و کم توجهی به ایفای وظایف محول شده را داشته باشند؟
یک بار دیگر به صحبت‌های دکتر منظور توجه کنید: اگر بخواهیم رفاه کاسته شده ایرانی‌ها در دولت روحانی را جبران کنیم، حداقل ۸ سال زمان نیاز است.
 
تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین