پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا بیان داشت که در حال حاضر آنالیز و تجزیه و تحلیل موادمخدر پلیس در این آزمایشگاه در حال انجام است . وی با بیان اینکه این آزمایشگاه به تسریع در تجزیه و تحلیل پرونده‌های کشفیات پلیس کمک می‌کند، گفت: پروفایل بندی مواد مکشوفه، شناسایی محل تولید موادمخدر و تشخیص محتویات موادمخدر از اقدامات دیگری است که در این آزمایشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شعار سال:کیت تشخیص سریع موادمخدر با همکاری پلیس ایران و شرکت دانش بنیان به تولید انبوه بومی رسید.

سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا اظهار کرد: در حال حاضر آنالیز و تجزیه و تحلیل موادمخدر پلیس در این آزمایشگاه در حال انجام است و وظیفه آنالیز و مواد مکشوفه مخدر در کشور بر عهده پژوهشگران آزمایشگاه پلیس مبارزه با موادمخدر قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه این آزمایشگاه به تسریع در تجزیه و تحلیل پرونده‌های کشفیات پلیس کمک می‌کند، گفت: پروفایل بندی مواد مکشوفه، شناسایی محل تولید موادمخدر و تشخیص محتویات موادمخدر از اقدامات دیگری است که در این آزمایشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تعداد بازدید : 6


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:   26 مهر  1400، کدخبر: ، www.yjc.news،7934224

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین