پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
در حالی که حدود یک چهارم پرونده‌های قضایی کشور مربوط به ملک و زمین و دعاوی این حوزه بوده و دولت‌ها و فعالان محیط زیستی کررا از زمین خواری، کوه خواری، دریا خواری و صحرا وجنگل خواری حرف می‌زنند. در شرایطی که یکی از روش‌های رصد در سامانه فساد، درک دقیق دارایی‌های رسمی و غیر رسمی زمین و ملک افراد است و ...، سخنگوی محترم قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بیان می‌دارد که سازمان برنامه پول بدهد طرح کاداستر اجرا کنیم؟ به کدام ناکجا آباد می‌رویم؟

شعار سال:اجرای طرح کاداستر الزام برنامه پنجساله دارد و نوعی تعارف یا ترجیح محسوب نمی شود . یک الزام و زیر ساخت است برای بسیاری از شبکه های رصد در کشور.

باید خدمت آقای خدائیان عرض نمود که تا اینجای کار هم که طرح اجرا نشده، باید پاسخگو باشند. باید درباره علل عدم اجرا یا عقب بودگی کار  تا همین جا توضیح دهند . آقای خدائیان باید بشکل شفاف بگوید که کل بودجه تخصیصی تا الان به طرح کاداستر چقدر بوده و چرا پیگیری احتمالی برای تخصیص 100 درصدی ، انجام نشده است؟

نه اینکه بگوید پول بدهید تا اجرا کنیم. مسئله درون سازمانی و بین بخشی چرا باید به افکار عمومی کشیده شود ؟ اگر ضرورتی مطرح است، چرا شفاف حرف نمی زنند؟

از رئیس محترم قوه قضاییه و رئیس جمهور، درخواست ورود مستقیم به مسئله را داریم.
کلیپ طرح-کاداستر را اضافه کنید
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین