پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با اشاره به حمایت از کسب و کار‌های خانگی اعلام کرد: میزان تسهیلات مشاغل خانگی امسال به ۶۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

شعار سال:  به گزارش استانداری تهران، ثریا شارقی با اشاره به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی اظهار داشت: سال ۹۶ اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی ۴۸ میلیارد تومان بود که بعد از آن به ۸ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه با ۴۸ میلیارد تومان بیش از ۶ هزار اشتغالزایی ایجاد شده بود با کم شدن تسهیلات مشاغل خانگی با مشکل روبرو شدیم.
 
مدیرکل امور بانوان استانداری تهران تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده میزان تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰ به ۶۲ میلیارد رسید که در سامانه مشاغل خانگی وجود دارد و می‌توان اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.
 
شارقی گفت: به طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته باشند تا ۲میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، سود تسهیلات چهار درصد است و در بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران ارائه می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اکنون تسهیلات به شرکت پیشران و پشتیبان است و کارفرما می تواند وام بگیرد و مشاغل را در خانه گسترش دهد و تولیدات آنها را خریداری کنند؛ ایجاد اشتغال نیاز به بیمه شدن افراد ندارد و تنها خرید محصول را پوشش می دهد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار: 1 آبان  1400، کدخبر: 84515692 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین