پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
چرا رسانه‌ای از رسانه‌های کشور از ایران خودرو نمی‌پرسد که قرار است، تارا چندبار رونمایی یا شو شود و چند وزیر قرار است با این خودرو آشنا گردند؟ چرا کسی نمی‌پرسد که در کجای دنیا، خودرو توسط وزیر افتتاح و رونمایی می‌شود؟ چرا کسی از فاطمی امین نمی‌پرسد که حقوق می‌گیری که به مراسم افتتاح برسی یا کار تخصصی صنعت و معدن کشور را جلو ببرید؟ چرا‌ها بسیار است. چرا‌هایی که ممکن است این بار فردی دیگر به ما زنگ بزند و خود را وکیل مجموعه ایران خودرو معرفی کند و بخواهد که از تارا بهتر بنویسیم و بهتر بگوئیم؟ فقط یک کلام خدمت رابطین عزیز قبلی و جدید، بازی کثیف به هر اسمی که باشد (شما بخوانید تیزبازی) تاوان سنگین هم خواهد داشت. اسامی نزد این پایگاه محفوظ است و در صورت درخواست کتبی ایران خودرو، ارایه می‌شود.

شعار سال:تارا خودروی است که بارها توسط وزرای صنعت، معدن و تجارت از جمله رضا رحمانی و مدرس خیابانی و رزم حسینی رونمایی شده و در آخرین رونمایی نیز  وزیر جدید صمت فاطمی امین به صف رونمایی کنندگان خودرو معظم تارا نائل شد

هرچند در دنیا ،رونمایی خودروها توسط مشتریان و خبرنگاران  یک برنامه روتین است ولی این شیوه که خودرو را در محل ریاست جمهوری می‌برند و یا وزرا را به دیدن آن می برند فقط در ایران رسم است. رسمی که سلامش حتما عقبه دارد و داستان ساز است. فاطمی امین که با برنامه اجرایی برای توسعه صنعت، معدن و تجارت  به ساختمان سمیه وارد شده است، دوباره در دام بازدید ها و گزارش‌های تکراری افتاده و حتما بعد از این باید برای تحقق سه میلیون تولید و یک میلیون صادرات برای هر یک از مدل‌های  چراغ و جلو پنجره یک بازدید را در برنامه قرار دهد.

در برنامه‌های فاطمی امین هوشمندی و شناخت بیشتری از صنعت نسبت به برنامه های رزم حسینی، رحمانی و مدرس خیابانی مشهود بود ولی با رفتن به ایران خودرو نشان داد که به سمت خودرو سازانی رفت که برای مراکز تحقیقات خود حداقل هزینه‌ ها را روا داشته ولی نمایش و رونمایی را خوب بلدند.

حال باید دید ایشان در بازدید و رونمایی از آرم تارا یا قطعات و کامیون‌هایی که رنگ زرد شان در بازدیدهای مختلف عوض نمی‌شود همان صحبت‌های وزرای قبلی را گفته یا اینکه گفته، مردم و سهامداران منتظر حرکت ایران خودرو باشند؟

سوال مان این است که انقلاب کردیم، بالغ بر 300 هزار شهید دادیم ، سختی ها کشیدیم که امروزمان این گونه باشد؟ سوال سنگینی است، لطفا بیشتر بیندیشید و حداقل در گام دوم انقلاب ، ریشه برخی از فسادها و پتانسیل های فسادزا را هدف بگیرید.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین