پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۵۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱
به اعتقاد برخی از منتقدین با مراسم افتتاح انجام شده در ایران خودرو، احتمالا صنعت تملق گویی جهانی (فراتر از کشوری و منطقه ای) چند پله ترقی کرده است! هرچند مدیحه سرایی صورت گرفته توسط ایران خودرو برای وزیر صنعت می‌تواند بد باشد، رفتار وزیر برای ماندن و عدم ترک مجلس یا عدم اعتراض به تملقات صورت گرفته، بشدت زشت‌تر بنظر می‌رسد.
شعار سال: برره را بخاطر دارید؟ طنز مهران مدیری در جغرافیایی خیالی و اجتماعی نسبتا سنتی. بازنمودی از مشکلات فرهنگی-اجتماعی و مدیریتی در کشور. گویا برخی از سکانس‌های این طنز، مرگ ندارد و شهروندان باید بشکلی تاریخی هزینه پرداز برخی از رفتار‌های نادرست و غیر حرفه‌ای در عالم مدیریت تخصصی باشند.
از ایران خودرو گلایه‌مند نیستیم، از جناب دکتر فاطمی امین برای عدم واکنش صحیح بشدت گلایه داریم. جناب وزیر، به شما حقوق نمی‌دهیم و اعتماد نکرده ایم که وقت تان را این گونه پر کنید (بخوانید به هدر بدهید). هرچند دوستی و ارادت مان باقی است، اما در صورت تکرار، بدون کمترین دلخوری، انتظار واکنش شدید رسانه‌ای داشته باشید.
 
تعداد بازدید : 5
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین