پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
دوستان خبرنگار بعضا به برخی از گاف‌های امنیتی در ارسال اخبار توجه چندانی نمی‌کنند. همین فیلم برداری صورت گرفته به اسم تهیه گزارش، تصویری واضح از وضعیت استقرار مکانی اتاق‌ها را در اختیار افراد دارای نیت سو قرار می‌دهد. آیا بهتر نیست در انعکاس اخبار، به برخی از ظرافت‌ها توجه بیشتری داشته باشیم؟ این خبر بعنوان تذکر بازنشر شده و گروه خبری در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، عامدانه مبادرت به این کار نموده اند.
شعار سال: برخی از رسانه‌ها در گزارشی تصویری به حضور سرزده رئیس جمهور در وزارت نفت و دفتر وزیر پرداخته و حتی عنوان آن را غافلگیری وزیر نفت از حضور سرزده رئیسی در وزارتخانه، گذاشتند. غافل از اینکه برخی از گزارش‌ها دارای بار امنیتی بوده و بخش‌های غیر ضروری باید در آن‌ها حذف شود.

مصدایق چنین اخباری را می‌توان در تصویر برداری از حضور رئیس جمهور اسبق (دکتر محمود احمدی نژاد) در سایت‌های هسته‌ای کشور و تصویر برداری از صفحه کامپیوتر روشن و شناسایی زبان برنامه‌ریزی برای ورود، تصویر برداری از اجتماعات عزیزان حفاظت (این گاف در فرودگاه‌های کشور به کرات مشاهده می‌شود)، تصویر برداری از فرماندهان ارشد نظامی در مراسم و مناسک ارزشی و عبادی و مواردی همانند، مشاهده کرد.
 
تعداد بازدید : 6

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین