پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
روش جدیدی از اخاذی در حال گسترش است که در آن، فردی علی الظاهر با آینه ماشین شما برخورد می‌کند و تظاهر و متمارض به آسیب دیدگی نموده و در عین حال به شما اطمینان می‌دهد که چیزی نیست. بعد از دقایقی گفتگوی فی مابین، به دنبال موبایلش می‌گردد و همراه او، یک موبایل با ال سی دی خرد شده را نشان می‌دهد و ادعای شکسته شدن موبایل را می‌کند. عموما وجدان رانندگان به درد آمده و اقدام به پرداخت ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان بابت جبران هزینه مالی به فرد مصدوم می‌کنند. هوشیار باشید که کل این داستان ساختگی است. لطفا در چنین مواردی بدون دستپاچگی با پلیس تماس بگیرید. قبل از رسیدن پلیس، معمولا چنین افرادی غیب می‌شوند.
شعار سال: روش جدیدی از اخاذی در حال گسترش است که در آن، فردی علی الظاهر با آینه ماشین شما برخورد می‌کند و تظاهر و متمارض به آسیب دیدگی نموده و در عین حال به شما اطمینان می‌دهد که چیزی نیست. بعد از دقایقی گفتگوی فی مابین، به دنبال موبایلش می‌گردد و همراه او، یک موبایل با ال سی دی خرد شده را نشان می‌دهد و ادعای شکسته شدن موبایل را می‌کند. عموما وجدان رانندگان به درد آمده و اقدام به پرداخت ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان بابت جبران هزینه مالی به فرد مصدوم می‌کنند. هوشیار باشید که کل این داستان ساختگی است. لطفا در چنین مواردی بدون دستپاچگی با پلیس تماس بگیرید. قبل از رسیدن پلیس، معمولا چنین افرادی غیب می‌شوند.
 
اخاذی جدید: تصادف با آینه و موبایل شکسته
 
 
 
اخاذی جدید: تصادف با آینه و موبایل شکسته
 
در تصادفات دارای مصدوم و آسیب دیدگی انسانی (جرحی)، لطفا موارد زیر را رعایت کنید:
۱- اولین اقدامی که بعد از وقوع تصادف باید طرفین انجام دهند و همه خوشبختانه از آن اطلاع دارند، تماس گرفتن با ۱۱۰ است. پلیس انتظامی (۱۱۰) خودش با پلیس راهور و اورژانس ارتباط برقرار کرده و هماهنگی لازم را انجام می‌دهد.
۲- دومین اقدام کناربردن اتومبیل از مسیر سواره هاست. اگر تصادف جرحی است (خصوصا اگر منجر به فوت شده باشد)، از دست زدن به صحنه تصادف پرهیز کنید.
۳-با حفظ خونسردی منتظر آمدن پلیس راهور و انتظامی و اورژانس باشید. پلیس کورکی تصادف را ترسیم نموده و جبران خسارت با بیمه خواهد بود. اگر مصدوم با اورژانس راهی بیمارستان شود، هیچ هزینه‌ای را شما نباید پرداخت کنید.
بر این قاعده و با توجه به توضیحات بالا، خواهشمندیم در دام شیادان به هر بهانه‌ای که باشد، اسیر نشوید (برخی از معتاد‌ها در تصادف ساختگی حتی در صحنه تصادف و قبل از آمدن پلیس به شما رضایت می‌دهند، اما با پیدا کردن آدرس شما در آینده، برایتان مزاحمت ایجاد خواهند کرد. لطفا به پلیس اعتماد نموده و فورا موارد را گزارش کنید). فریب ادب، چرب زبانی و مظلوم نمایی‌ها را نخورید، کار را به پلیس بسپارید.
 
اخاذی جدید: تصادف با آینه و موبایل شکسته

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین