پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
رسانه‌ها و حتی پلیس راهور، ما را بعنوان رسانه منتقد پلیس راه و راهور می‌شناسند. اما در کنار انتقادات اصلاحی و سازنده، حواسمان به قدردانی از زحمات و اقدامات قابل تحسین کادر پلیس راه و راهور هم هست. سیلاب در محدوده پل چوبی باعث مسدود شدن جاده کرج -چالوس شده و دو تن از کادر پلیس راه، مشغول همکاری با نیرو‌های راهداری برای تسریع در باز شدن معبر هستند. به احترام تان خبردار می‌ایستیم.
شعار سال: سیلاب در محدوده پل چوبی باعث مسدود شدن جاده کرج-چالوس شده بود که با تلاش عوامل راهداری، پلیس راه و کلانتری ۲۸ آدران مسیر پاکسازی و رفع انسداد شد.
 
رسانه ها و حتی پلیس راهور، ما را بعنوان رسانه منتقد پلیس راه و راهور می شناسند. اما در کنار انتقادات اصلاحی و سازنده، حواسمان به قدردانی از زحمات و اقدامات قابل تحسین کادر پلیس راه و راهور هم هست. سیلاب در محدوده پل چوبی باعث مسدود شدن جاده کرج -چالوس شده و دو تن از کادر پلیس راه ، مشغول همکاری با نیروهای راهداری برای تسریع در باز شدن معبر هستند. به احترامتان خبردار می ایستیم.
لازم به توضیح است که ؛
 
تعداد بازدید : 16
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین