پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
عباس گودرزی نماینده لرستان در مجلس گفت: ما در مجلس متولد نشدیم و رئیسی در ریاست جمهوری متولد نشده و تمامی آقایان متعلق به آن بدنه نیستند. ایشان در بدنه آموزش و پرورش نیست، اما مأمور به خدمت در این دستگاه حساس بوده است. فیاضی در بحث اتصال حوزه و دانشگاه مسئولیت داشته است.
شعار سال: عباس گودرزی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن تسلیت رحلت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: روزی که از تریبون مجلس اسم آقای فیاضی قرائت شد، شنیدیم که جمعی از همکاران دو دو کردند و اعلام مخالفت کردند. همکاری را صدا زدم و گفتم آیا ایشان را دیده‌ای و صحبت ایشان را شنیده‌ای؟ گفت خیر؛ ایشان از بدنه آموزش و پرورش نیست. حال سوال این است که مگر ما در خانه ملت متولد شدیم.

وی افزود: این به این معنا نیست که اگر کسی از روز اول اشتغال در آن دستگاه ندارد، قدرت اداره آن دستگاه را ندارد. نه رد کنید و نه تایید. در فضای مجازی سعی می‌کنند که ذهن مسئولان را مهندسی کنند در حالی که مجلس انقلابی آن قدر توانمند است و محاسبات دقیق کشور را می‌داند و قادر است که وزیر انتخاب کند. ما باید وزیری برای وزارتخانه حساس آموزش و پرورش انتخاب کنیم.

گودرزی بیان کرد: مشکل امروز کشور ما این است که مدیر اجرایی با سیاستگذار فاصله زیادی دارد. یعنی ما از برنامه‌ریزی استراتژیک عبور کردیم و تفکر استراتژیک باید بر سازمان‌های ما حاکم باشد.

نماینده لرستان در مجلس اضافه کرد: ما در مجلس متولد نشدیم و رئیسی در ریاست جمهوری متولد نشده و تمامی آقایان متعلق به آن بدنه نیستند. ایشان در بدنه آموزش و پرورش نیست، اما مأمور به خدمت در این دستگاه حساس بوده است. فیاضی در بحث اتصال حوزه و دانشگاه مسئولیت داشته است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آموزش و پرورش باید علامه شهیدی و سردار شهید بروجردی و باکری‌ها و همت‌ها را تربیت کند. فیاضی کسی است که ذهن فعالی برای این مسائل دارد. راه حل ارائه داده است. امروز مشکل آموزش و پرورش مشکل سیاست‌پژوهی است. امروز شرایط عمومی کشور و منطقه و فضای مذاکرات نیاز دارد که وفاق و همدلی ما با دولت انقلابی بیش از پیش باشد و خواهش من این است که به این وزیر اعتماد کنیم. ما می‌توانیم به این برادرمان اعتماد کنیم و از همکاران عزیز در مجلس می‌خواهم که به ایشان اعتماد کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۵ آبان۱۴۰۰، کد خبر: www.ilna.news، ۱۱۵۷۳۱۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین