پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
یکی از رسوم نامیمون مدیران دولتی، مقایسه نابجای دو کشور با یکدیگر در خصوص موضوعات مختلف است. این بار اقدام به مقایسه هدر رفت آب در ایران و آلمان با یکدیگر شده و استنتاج نادرست صورت گرفته، مبنی بر اینکه ایران ۱۷ برابر آلمان، آب شرب استفاده می‌کند. کسی هم در خصوص تفاوت دو کشور در باب تفاوت آب و هوایی و بحث سبک زندگی و شیوه طهارت و تفاوت در خصوص وضعیت آشپزی و شستشوی رخت و لباس، چیزی قرار نیست بپرسد؟
شعار سال: ادعا شده که در سال ۱۳۹۹ از ۸ میلیارد و ۳۷۹ میلیون متر مکعب آب تصفیه شده کشور (۴۰ درصد از آب‌های سطحی و ۶۰ درصد از منابع آب زیر زمینی)، یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون متر مکعب، هدر می‌رود. از این میزان، ادعا شده که ۴۱۱ میلیون متر مکعب مربوط به مصارف غیر مجاز بوده، ۵۲۸ میلیون متر مکعب مربوط به عدم دقت در تجهیزات هدر می‌رود. نشتی از لوله‌ها نیز رقم یک میلیارد و ۲۵۷ میلیون متر مکعب بوده که روی هم پنج برابر کشور آلمان هدر رفت آب داریم.

خوب، با این آمار و ارقام ناقص می‌خواهیم به چه چیز برسیم؟ مقایسه ایران با المان؟ عاقبت بد مصرف کردن ایرانی ها؟ یا افزایش قیمت آب بها!

تعداد بازدید : 5

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین