پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
واکاوی موج انتقادات برعلیه عبدالملکی نشان دهنده سه جریان تخریبی، انتقادی و در نهایت اصلاحی برای انتصابات صورت پذیرفته است. جریان تخریبی، خشک و‌تر را با هم می‌سوزاند و همه را با آتش غضب، محکوم به بی تدبیری و رانت می‌کند. جریان انتقادی بینابین حرکت کرده و معترض به برخی از انتصابات بوده و در نهایت، جریان اصلاحی، مشفقانه انتقاد می‌کند و پیشنهادات اصلاحی می‌دهد. کانال تلگرامی سرائر (فوق محرمانه) را شاید بتوان جزو جریانات تخریبی محسوب کرد، چرا که حداقل مجموعه شعار سال، برخی از اسامی لیست شده در جدول را بخوبی و از نزدیک و آنهم با عقبه ده‌ها ساله می‌شناسد و بی انصافی است که اجازه تخریب تا این حد داده شود. عین خبر کانال سرائر برای قضاوت شما، بازنشر می‌شود. لطفا در نقد هم منصف باشیم.
شعار سال: آیت الله رئیسی فکرش را هم نمی‌کرد که ۱۰۰ روز بعد از آغاز به کار دولت حجت عبدالملکی اینگونه برایش حاشیه سازی کند و آینده مبهمی در انتظار مستمری بگیران تامین اجتماعی، بخش درمان و بازنشستگان باشد، جمعی که کوچکترین تلنگری در زندگی آن‌ها عواقب اجتماعی سهمگینی دارد.

بررسی انتصابات حجت عبدالملکی حکایت از حضور بچه‌های کف تویئتر در سمت‌های تخصصی این وزارت خانه دارد. نمایندگان مجلس متاسفانه به مسائل به دید کوتاه مدت نگاه می‌کنند و همین که وابستگان آن‌ها مدیرعامل فلان شرکت شستا یا عضو هیئت مدیره بهمان شرکت در صندوق‌ها شوند، دیگر چیزی به نام مردم و افکار عمومی برایشان مهم نیست.

آیا نمایندگان مجلس با مشاهده این میزان از انتصاب افراد فاقد رزومه و حتی یک روز اشتغال در پست‌های حساس خم به ابرو نمی‌آروند؟ آقای رئیسی برایش سپردن سکان اشتغال کشور به یک بی تجربه، سپردن سرنوشت مستمری بگیران تامین اجتماعی به دست نیروی جبهه پایداری، سپردن سرنوشت هزاران تحت پوشش بهزیستی به مدیرعامل یک شرکت تفریحی مهم نیست؟
 
تخریب، نقد یا پیشنهاد اصلاح انتصابات برای عبدالملکی؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی سرائر
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین