پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
محمد گودرزی، مدیرعامل امدادخودرو سایپا پس از انتشار سندی مبنی بر دریافت حق ماموریت ۵۳ میلیون تومانی برای سفر پنج روزه به کربلا، از سمت خود برکنار شد؛ پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سایپا اعلام کرده مدیرعامل امدادخودرو پیش از برکناری، کل مبلغ مذکور را به حساب این شرکت بازگردانده است.
شعار سال: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر لزوم برخورد دقیق‌تر واحد‌های نظارت بر مدیران شرکت‌های تابعه و نیز رعایت صرفه و صلاح گروه در فرآیند‌های اداری، مدیرعامل امدادخودروسایپا را از سمت خود برکنار کرد.

پس از بررسی‌های صورت گرفته پیرامون پرداخت حق ماموریت مدیرعامل امدادخودرو سایپا، مدیرعامل این گروه خودروسازی به مدیرعامل سایپا یدک دستور داد، موضوع را بررسی و مبلغ مذکور به حساب شرکت امداد خودرو سایپا بازگردانده شود.

علاوه بر این سیدجواد سلیمانی، محمد گودرزی مدیرعامل امدادخودرو سایپا را نیز از سمت خود برکنار کرد.

گفتنی است در روز‌های اخیر موضوع دریافت مبلغ ۵۲ میلیون تومان از سوی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا به‌عنوان حق مأموریت در فضای مجازی منتشر شد که مدیرعامل سایپا دستور بررسی فوری این موضوع را صادر کرد.

این حق ماموریت به دلیل سفر کاری به عراق و اجرای طرح ویژه خدمات امدادی به زائران عتبات عالیات بوده است.

لازم به ذکر است که مدیرعامل امدادخودروسایپا پیش از برکناری، کل مبلغ مذکور را به حساب این شرکت بازگردانده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰، ۴۷۵۰۲۶، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین