پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)» را منصوب کرد.
شعار سال: محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین داود مهدوی‌زادگان را به عنوان «سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)» منصوب کرد.

زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام و المسلمین مهدوی‌زادگان آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست سازمان مطالعه و تدوین‌کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران و نویسندگان (یاوران علمی) آن سازمان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه ارتقا جایگاه علوم انسانی و تحول در سرفصل‌های این مجموعه علمی ایفا نمائید.

امید است با توکل به خداوند متعال مأموریت و وظایف آن سازمان پژوهشی در هدایت، حمایت و نظارت بر تدوین محتوای علوم انسانی را در مسیر تحقق اسناد بالادستی به ویژه عملیاتی سازی راهبرد‌های طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

مهدوی‌زادگان متولد ۱۳۴۳ دارای تحصیلات دکترای حوزوی (سطح ۴) است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیر گروه تحقیقات و برنامه ریزی مجمع جهانی اهل البیت (۱۳۷۲) ۱۳۷۲-۱۳۷۰، معاون تربیتی طلاب خارجی مجتمع شهید صدوق (وابسته به مرکز جهانی علوم اسلامی)، ۱۳۷۴-۱۳۷۲، نمایندگی نشریه «حضور» (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی) دفتر قم، ۱۳۸۰-۱۳۷۵، مدیر گروه مطالعات سیاسی و اجتماعی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره، دفتر قم، اشاره کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۳۶۱۹۸۳، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین