پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
به گفته جاناتان ساسردوتی، یک کارشناس خاندان سلطنتی انگلیس، الیزابت دوم، ملکه این کشور، تلفن همراهی دارد که گفته می‌شود توسط آژانس جاسوسی MI ۶ این کشور راه‌اندازی شده و "مملو از تدابیر رمزنگاری ضد هکری است" و تنها به تماس‌های دو نفر پاسخ می‌دهد.

شعار سال:به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الیزابت دوم، ملکه انگلیس بر اساس گزارش‌ها پس از گذراندن یک شب در بیمارستان در تاریخ ۲۰ اکتبر و توصیه پزشکان به او برای استراحت کردن، نزدیک به یک ماه است که از انظار عمومی دور بوده است.
 
ساسردوتی در جریان یک قسمت از پادکست"Royally Us" اظهار کرد: ظاهراً ملکه انگلیس بیشتر از همه با دو نفر از طریق تلفنهایش صحبت می‌کند، و همچنین ظاهراً یک تلفن همراه دارد که گفته شده از کارخانه سامسونگ بوده و سرویس MI ۶ آن را مملو از تدابیر رمزگذاری ضد هکری کرده تا کسی نتواند گوشی او را هک کند.
 
او افزود:، اما گفته می‌شود دو نفری که بیشتر با آن‌ها تماس می‌گیرد شامل دخترش شاهزاده "آن"و جان وارن، مدیر مسابقات اسب دوانی او هستند؛ بنابراین او کسی است که میتواند از هر جای دنیا با ملکه انگلیس تماس بگیرد و اگر با ملکه تماس بگیرد، او پاسخ می‌دهد.

به گفته برایان هوئی، نویسنده انگلیسی، تلفن ملکه انگلیس "جزو پیچیده‌ترین گوشی‌های جهان" است و دستیار شخصی او همیشه آن را به‌طور کامل شارژ نگه می‌دارد. او همچنین اظهار کرد که گوشی ملکه انگلیس یک مدل فوق باریک مجهز به دوربین است.
 
ساسردوتی همچنین به گزارش‌ها مبنی بر اینکه ملکه انگلیس یک حساب شخصی مخفی در فیسبوک نیز دارد اشاره کرد.
 
او اظهار کرد: "گزارش‌هایی مطرح شده‌اند مبنی بر اینکه ملکه یک حساب کاربری مخفی در فیسبوک دارد که من نمی‌توانم کاملاً باور کنم، چون او ۹۵ سالش است. "
 
ملکه ۹۵ ساله انگلیس خود را با فناوری جدید وفق داده و نحوه ارسال پیامک و برقراری تماس‌های ویدیویی را یاد گرفته است. از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا، او ارتباط خود را با خانواده سلطنتی از این طریق حفظ کرده و به دلیل اعمال قرنطینه، از طریق اپلیکیشن Zoom پذیرای مهمانان مهم بوده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی دیدارنیوز  ، تاریخ انتشار:   7 آذر 1400، کدخبر: ،www.didarnews.ir،115246
 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین